فوتسال

از اروپا پیشنهادی داشتم که همچنان پا برجاست

از اروپا پیشنهادی داشتم که البته همچنان این پیشنهاد پا برجاست، باشگاه‌های ایرانی هم که همواره به من لطف داشتند و پیشنهاداتی نیز از سوی آنها مطرح شد اما اولویت من بودن در تهران و کنار خانواده‌ام است.

به گزارش فوتبالز و به نقل از ورزش سه فرشته کریمی افزود: با دریافت پیشنهاد پیکان توسط آقای ابراهیم شکوری، شرایط طوری مهیا شد که با وجود داشتن پیشنهاد خوب اروپایی، در خدمت باشگاه پیکان باشم و در آینده باید ببینم چه اتفاقی در این خصوص خواهد افتاد. این را هم باید ذکر کنم که دوستانم و هم بازیانم در این باشگاه کمک بسیاری به من کردند تا به روزهای اوج خودم برگردم و احساس می‌کنم که کم کم به شرایط ایده‌آل خودم نزدیک می‌شوم.

در مورد شرایط پیکان نظرتان را بگویید، اوضاع خوب است؟

بله، در حال حاضر با کسب نتایج درخشان که حاصل زحمات کادرفنی، مدیران و بازیکنان است در صدر جدول رده‌بندی قرار داریم، امیدواریم که این روند خوب و رو به رشد خومان را حفظ کنیم، تلاشمان نتیجه بدهد و بتوانیم قهرمان سوپرلیگ شویم.

اما توییتر رسمی فیفا اعلام کرد که به زودی مسابقات جام جهانی فوتسال زنان آغاز می‌شود، شما از کسانی بودید که طی یک کمپین به اتفاق بازیکنان بزرگ جهان این درخواست را از فیفا داشتید و حالا هم می بینیم که این کمپین به ثمر نشست.

اول باید بگویم که از این بابت بسیار خوشحالم و بله من به همراه نمایندگان چند کشور مثل ژاپن، برزیل، اسپانیا، آرژانتین و ایتالیا و … یک کمپینی تشکیل دادیم که در سراسر جهان از این پوستر استفاده شد و خدا را شکر می کنم که صدای ما به گوش فیفا رسید، امیدوارم که هر چه سریع‌تر این مسابقات برگزار شود و ما هم بتوانیم در جهان بدرخشیم و برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

با شرایط فعلی چقدر امیدوار به کسب نتایج خوب به همراه تیم ملی هستید؟

در حال حاضر هیچ حمایتی از فوتبال و فوتسال زنان در ایران نمی شود، هفته‌ی گذشته ژاپن با اسپانیا بازی کرد و موفق به کسب نتیجه‌ی سه بر سه شد، همه‌ی کشورها در فیفادی با هم رقابت می کنند اما مسئولین فدراسیون کشور ما به فکر فوتسال زنان در ایران نیستند و به راحتی نسل طلایی را که دو بار قهرمان آسیا شدند از دست دادند، ما یک کمپین هم برای برگزاری دوباره مسابقات جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا تشکیل دادیم که بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتسال آسیا، از سال آینده قرار است این مسابقات نیز برگزار شود و ما هم امیدواریم آقای تاج صدای ما را بشنوند و فکری به حال فوتسال زنان ایران بکنند.
اگر از استعدادهای ایرانی حمایت شود می‌توانیم در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم، ما همیشه ممنون حمایت‌های مردم هستیم اما انتظار داریم که این حمایت از سوی مسئولین نیز شکل بگیرد تا بتوانیم برای فوتبال و فوتسال زنان ایران افتخارآفرین باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا