روزنامه فوتبالز

شماره 875 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 875 روزنامه فوتبالز منتشر شد

|

|

در شماره 874 روزنامه فوتبالز می خوانید:

 

به زمان کافی نیاز داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زنان ایران گفت: دوری ۷ ساله بانوان از مسابقات و تعطیلی اردوها سبب شده تا بانوان فوتسالیست از نظر تکنیک فاصله زیادی با حریفان آسیایی داشته باشند.

معصومه رضازاده در ارزیابی از عملکرد بانوان فوتسال ناشنوا در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی در این رقابتها، اظهار کرد: تیم بانوان در شرایطی در قهرمانی آسیا شرکت کرد که بعد از مسابقات جهانی تایلند، 7 سال است که در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده بود. چیزی به اسم تیم ملی فوتسال بانوان نداشتیم تا این که بهمن سال گذشته استارت این تیم دوباره زده شد. طی ۳ ماه توانستیم تیمی را برای رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا آماده کنیم.
وی گفت: اکثر بازیکنان این تیم در شرایطی قرار داشتند که از نظر تکنیک و تاکتیک مشکل داشتند. آماده کردن آنها برای بازی برابر تیمی همچون ژاپن کار سختی بود. البته هنوز هم بازیکنان بعد از انجام ۴ دیدار رفت و برگشت برابر ژاپن و چین مشکل تاکتیک دارند و به زمان کافی نیاز داریم تا مسیر حرفه‌ای خود را پیدا کنند.
شماره 875 روزنامه فوتبالز منتشر شد

دروازه‌بان باتجربه فوتسال زنان ایران در حال گذراندن روزهای موفق در فوتسال اسپانیا است.

زهرا لطف‌آبادی اولین لژیونر فوتسال زنان ایران در اسپانیا محسوب می‌شود؛ ستاره‌ای که در تیم ملی فوتسال زنان روزهای موفقی را پشت سر گذاشته و حالا در چالشی متفاوت، به دنبال درخشش در فوتسال زنان اسپانیا است. اسپانیا یکی از 5 کشور برتر فوتسال زنان جهان برشمرده می‌شود و لطف‌آبادی به دنبال کسب تجربه بیشتر در یکی از بهترین لیگ‌های فوتسال جهان است و امید دارد که بتواند با درخشش خود با کسب تجربیات بیشتر به کمک تیم ملی ایران بیاید.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا