روزنامه فوتبالز

شماره 876 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 876 روزنامه فوتبالز منتشر شد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در شماره 876 روزنامه فوتبالز می خوانید:

با انگیزه فراوان رو به جلو حرکت کنید

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال با حضور در دوره داوری MA Cource فیفا دقایقی را سخنرانی کرد.

مریم منظمی، سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال گفت: خسته نباشید ویژه به دو مدرس عزیز این دوره و سایر نفراتی که در برگزاری این کلاس تلاش زیادی داشتند، می گویم.

وی ادامه داد:  ورزش بانوان کشور در قسمت‌های مختلف با تلاش زیاد به این مرحله رسیده است و از شما می خواهم که در ادامه ایندوره بسیار خوب، به حفظ آمادگی جسمانی که در گرو پیگیری شخصی خودتان است بپردازید و آن رو سرلوحه فعالیت‌های پیشروی خودقرار بدهید. با انگیزه فراوان رو به جلو حرکت کنید. از همه شما عزیزان کمال تشکر را دارم.

شماره 876 روزنامه فوتبالز منتشر شد

اختتامیه دوره داوری بانوان فیفا برگزار شد

دوره داوری MA Cource فیفا با حضور علی خسروی عضو کمیته داوران، مریم منظمی،سرپرست نایب رییس بانوان، دانیال مرادی، سرپرست دپارتمان داوری، داوود پرهیزکاری و سعید قاسمی رییس و معاون مرکز ملی فوتبال، معصومه شکوری، مدرس ای اف سی برگزار شد.

داوران ایرانی مرحله نیمه نهایی بازیهای المپیک شرق آسیا را قضاوت کردند.

سی و دومین دوره بازی های المپیک جنوب شرق آسیا از 10 اردیبهشت به میزبانی کامبوج در حال برگزاری است و بازی دو تیم کامبوج و ویتنام از مرحله نیمه نهایی درحالی برگزار شد که مهناز ذکایی به عنوان داور و آتنا لشنی به عنوان کمک اول این بازی را قضاوت کردند.

همچنین بازی بین تیم های میانمار و تایلند از مرحله نیمه نهایی در حالی برگزار شد که انسیه خباز مافی نژاد به عنوان کمک داور دوم در این بازی حضور داشت.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا