روزنامه فوتبالز

شماره 897 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 897 روزنامه فوتبالز منتشر شد

در شماره 897 روزنامه فوتبالز می خوانید:

برگزاری دومین نشست سرپرست نایب رییسی بانوان

کمیته امور بانوان به منظور بررسی ارزیابی عملکرد استانها در بخش بانوان، تقویم ورزشی، تیم های فعال فوتبال، فوتسال بانوان و برنامه های استانها در راستای رشد و توسعه ورزش بانوان در استانها، نشستی را با نایب رییسان بانوان هیات های فوتبال استانهای کیش، زنجان، همدان، مرکزی، گیلان و مازندران در هتل آمادمی فوتبال برگزار کرد. شماره 897 روزنامه فوتبالز منتشر شد

نیاز به حمایت بیشتری داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت که پیروزی مقابل میانمار در شهر یانگون این کشور، سهم زیادی در صعود ۶ پله‌ای تیم کشورمان در رنکینگ جهانی داشته است.

وی افزود: فوتبال ایران در بخش بانوان در حال رشد است و بازیکنانی که اسم‌شان را خط‌شکن گذاشتم با تمام توان مشغول تلاش هستند. برای اعتلای نام و پرچم وطن، حد و مرزی نمی‌شناسیم و با تمام توان رو به جلو حرکت می‌کنیم تا تمام دنیا به فوتبال ایران احترام بگذارد. فقط در این مسیر نیاز به حمایت بیشتری داریم و از همه عزیزانی که می‌توانند به نوعی تأثیرگذار باشند، تقاضای تعامل و مساعدت داریم. اگر دختران با امکانات بهتری برای مسابقات رسمی آماده شوند، قطعاً درصد موفقیت بالاتر است. باید تاکید کنم که فدراسیون فوتبال و خانم منظمی نایب رئیس فوتبال بانوان با جدیت زیاد در کنار ما هستند و با برنامه‌ریزی خوب مشغول آماده‌سازی برای مرحله دوم انتخابی المپیک پاریس هستیم.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا