روزنامه فوتبالز

شماره 904 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 904 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 904 روزنامه فوتبالز می خوانید:

مغرضانه علیه من مطلب می‌نویسند

بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.می‌گویند که ارتباط مریم آزمون با رسانه‌ها خوب نیست، اتفاقا من برای رسانه ارزش و احترام بسیاری قائلم اما آیا آن‌ها رسانه هستند؟! نام رسانه مقدس است، اگر آن‌ها حقیقت را بنویسند من مخلصشان هم هستم اما برخی از رسانه ها با خصومت شخصی و مغرضانه علیه من مطلب می‌نویسند در این صورت من هم دلیلی نمی‌بینم که هر بار بخواهم جواب انتقادات غرض‌ورزانه آن‌ها را بدهم.

به طور مثال من تاکنون سه بار از یک بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کردم اما این بازیکن رسما اعلام کرده است که قصد حضور در اردوی ملی را ندارد. این رسانه‌ها می‌نویسند که مریم آزمون این بازیکن را به اردو فرا نمی‌خواند. این انتقادات اگر با نگاه شخصی نیست، پس چه منطقی پشتش دارد؟ شماره 904 روزنامه فوتبالز منتشر شد

من هم همیشه درخواست‌های خودم را به فدراسیون ارائه دادم، همیشه به مشکلاتی که وجود داشته معترض بودم اما مگر باید این اعتراض‌ها را در رسانه انجام بدهم؟ برخی از من توقع ایجاد جنجال دارند اما نمی‌دانند که تیم ملی زنان بحثش با سایر تیم‌ها متفاوت است.

برگزاری کلاس مربیگری سطح 3 فوتسال آسیا

کلاس مربیگری سطح سه فوتسال آسیا ویژه بانوان از 2 تا 15 تیرماه به مدرسی علی تارقلی زاده، ناصر صالح و دستیار شهرزاد مظفر برگزار می شود. گفتنی است، کمیته آموزش به همکاری هیات فوتبال استان تهران در حوزه شمال غرب این دوره را برگزار خواهد کرد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا