روزنامه فوتبالز

شماره 909 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 909 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 909 روزنامه فوتبالز می خوانید:

ابتکار سازمان لیگ برای دوئل سرخابی‌ها در فوتبال زنان

طبق مصوبه جدید هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، ساختار برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان تغییر کرد.مدیران سازمان لیگ امیدوارند که در کنار تیمداری باشگاه‌هایی مانند سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در لیگ برتر فوتبال زنان، سایر باشگاه‌ها هم به فعالیت در این حوزه مشغول شوند. در روزهای گذشته شایعاتی درباره خرید امتیاز برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به گوش می‌رسید اما حالا با توجه به قوانین جدید، سرخابی‌ها نیازی به خرید امتیاز ندارند و در صورت تمایل به تیمداری، مستقیماً امتیاز حضور در لیگ برتر فوتبال زنان به آن‌ها اهدا خواهد شد که این مسئله می‌تواند بر جذابیت‌های لیگ برتر فوتبال زنان بیفزاید.

برگزاری مراسم افتتاحیه دوره مربیگری سطح سه فوتسال بانوان

مراسم افتتاحیه دوره مربیگری سطح سه فوتسال بانوان آسیا با حضور اعضای هیئت رئیسه و مسئولان فدراسیون فوتبال در هتل المپیک آغاز شد. مدرس این دوره علی تارقلی زاده، ابوالقاسم عارفیان، شهرزاد مظفر و صادق امانی هستند.

سازوکار حضور لیگ‌برتری‌ها در فوتبال بانوان چیست؟

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان عنوان کرد که فدراسیون فوتبال آماده است تا شرایطی را فراهم کند که باشگاه‌های فعال در لیگ برتر آقایان بتوانند در لیگ برتر بانوان هم تیمداری کنند. شماره 909 روزنامه فوتبالز منتشر شد

برگزاری دوره های آموزشی به پیشرفت مربیان کمک می کند

سرپرست نایب رییسی فدراسیون در امور بانوان گفت: امیدوارم با تلاش و پشتکار و آنچه که در این دوره فوق العاده فرا می گیرید، در مسیر توسعه فوتسال و فوتبال بانوان گام بردارید.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا