فوتسال

شرایط نابسامان و بحرانی تیم ملی فوتسال

شرایط نابسامان و بحرانی تیم ملی فوتسال

شرایط نابسامان و بحرانی تیم ملی فوتسال زنان در حالی به وجود آمده که انگشت اتهام به سوی فدراسیون فوتبال نشانه می‌رود.

به گزارش فوتبالز تیم ملی فوتسال زنان ایران بدون‌تردید یکی از نابسامان‌ترین تیم‌های ملی در حوزه فدراسیون فوتبال است و کم‌توجهی حداکثری مدیران فدراسیون در دوره‌های مختلف باعث شده تا فوتسال زنان ایران که با 2 قهرمانی پیاپی در جام ملت‌های آسیا، پرافتخارترین تیم قاره به‌شمار می‌رود و قدرت بلامنازع آسیا محسوب می‌شود، در انزوا به‌سر ببرد و شرایطی بحرانی را پشت سر بگذارد. شرایط نابسامان و بحرانی تیم ملی فوتسال زنان در حالی به وجود آمده که انگشت اتهام به سوی فدراسیون فوتبال نشانه می‌رود.

زنان فوتسالیست ایرانی بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2018 در شرایطی سخت و بحرانی به سر برده‌اند و با وجود برگزاری مقطعی اردوها، خبری از برنامه‌ریزی منسجم برای ادامه مسیر موفقیت نبوده و همواره حتی در حوزه کمیته زنان هم، تیم ملی فوتسال در اولویت قرار نداشته است. در سال‌های اخیر و گسترش ویروس کرونا، بی‌توجهی‌ها به تیم ملی به اوج خود رسید و عدم برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا از سوی (AFC) باعث شد تا عملاً توجهات به تیم ملی فوتسال زنان در فدراسیون فوتبال به حداقل ممکن برسد.


بیشتر بخوانید

اتمام حجت فروزان سلیمانی با بازیکنان قدیمی فوتسال

مدیریت قرون وسطایی در بهترین تیم آسیا


مریم منظمی بیش از 50 روز است که در نقش سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال فعالیت خود را آغاز کرده اما با این‌حال به نظر می‌رسد فعلاً منظمی هنوز نتوانسته در حوزه فوتسال زنان جمع‌بندی‌های خود را انجام بدهد و تصمیم قاطعی برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی و استفاده از فیفادی‌های پیش‌رو باتوجه به در پیش بودن مسابقات جام داخل سالن آسیا داشته باشد و نابسامانی‌ها در حوزه تیم ملی فوتسال زنان همچنان ادامه دارد و شرایط پایدار نیست.

💻منبع:فوتبال 360 📸عکس:کافا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا