روزنامه فوتبالز

شماره 883 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 883 روزنامه فوتبالز منتشر شد

در شماره 883 روزنامه فوتبالز می خوانید:

زنان خاتون و مجوز حرفه‌ ای که رسمی شد!

در هیاهوی صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌های پایتخت، خبر صدور مجوز باشگاه خاتون بم رسماً اعلام شد.

باشگاه خاتون بم به اولین باشگاه تاریخ فوتبال زنان ایران تبدیل شد که توانسته مجوز حرفه‌ای‌سازی را براساس آیین‌نامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کند. بمی‌ها امروز این خبر را رسماً رسانه‌ای کردند تا مشخص شود که در صورت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال زنان آسیا، آن‌ها مشکلی برای حضور در این رقابت‌ها ندارند و می‌توانند به عنوان پرافتخارترین تیم ایران در این مسابقات حضور یابند.

فرزین با اشاره به حضور احتمالی خاتون در لیگ قهرمانان فوتبال زنان آسیا توضیح داد: داشتن مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا الزامی است که خوشبختانه باشگاه خاتون بم به عنوان قهرمان لیگ و پر افتخارترین تیم فوتبال زنان در ایران موفق شده این مجوز را اخذ نموده و مشکلی برای حضور در مسابقات بین‌المللی نخواهد داشت./زنان خاتون و مجوز حرفه‌ ای که رسمی شد!

اعلام برنامه های تیم ملی فوتبال بانوان

برنامه های تمرینی تیم ملی فوتبال بانوان به منظور آماده سازی در رقابت های مرحله دوم انتخابی المپیک فوتبال بانوان مشخص شد.

زهرا فراهانی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال بانوان درباره برنامه های تمرینی این تیم به منظور آماده سازی در رقابت های مرحله دوم انتخابی المپیک فوتبال بانوان گفت: اولین اردوی تدارکاتی ملی پوشان زیر نظر آزمون از دوم خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود.مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار دوستانه تیم ملی بانوان با جوانان گفت: با توجه به همزمانی برگزاری دو اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان و جوانان، طبق هماهنگی های به عمل آمده، قرار شد تا یک دیدار دوستانه بین دو تیم در مرکز ملی فوتبال برگزار شود تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی محک خورده و پس از آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی برای انجام تمرینات بیشتر صورت پذیرد. بر همین اساس بازی دوستانه فوق روز شنبه ششم خرداد ماه ساعت 14 برگزار خواهد شد./شماره 883 روزنامه فوتبالز منتشر شد

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا