روزنامه فوتبالز

شماره 893 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 893 روزنامه فوتبالز منتشر شد

برگزاری دوره های آموزشی فوتبال و فوتسال

یک دوره کلاس مربیگری فوتبال درجه B به مدرسی مرتضی محصص ویژه بانوان در خرم آباد برگزار می شود. این دوره از 20 خرداد ماه تا 8 تیرماه برگزار می شود. محمدرضا خطیب به عنوان دستیار در این دوره حضور دارد.

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 17سال بانوان به میزبانی هیأت فوتبال استان گیلان برگزار می شود.

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زیر 17سال بانوان از تاریخ 25 خرداد ماه به مدت دو روز در استان گیلان، شهر رشت برگزار می شود.

«تاج» و حقیقتی که نمی‌پذیرد!

مسئولان فدراسیون فوتبال و در رأس هرم فدراسیون، مهدی تاج به نظر می‌رسد که همه تمرکز خود را روی ساماندهی تیم‌های ملی مردان گذاشته‌اند و این مسئله باعث شده تا بیش از پیش تیم‌های زنان در کانون بی‌توجهی قرار گیرند. در هیاهوی سامان دادن به تیم ملی بزرگسالان و انتخاب دستیار ایتالیایی برای امیر قلعه‌نویی و البته انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید، تیم جوانان زنان ایران عازم رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا 2024 شد. / شماره 893 روزنامه فوتبالز منتشر شد

مهدی تاج در سالیان مدیریتش در فدراسیون فوتبال حداقلی‌ترین توجه ممکن را به فوتبال و فوتسال زنان داشته و به نظر می‌رسد در سایه کم‌توجهی آقای رئیس، زدوبندهای عجیبی در حوزه زنان شکل گرفته و برخلاف تصورات، به نظر می‌آید که متاسفانه فوتبال و فوتسال زنان ایران هم آغشته به مسائل گروهی شده و همین مسئله باعث شده تا فوتبال و فوتسال زنان ایران از روزهای آرمانی فاصله گرفته و رویاهای بزرگ همچنان دور از دسترس باشد؛ رویاهایی که می‌تواند با تغییر و تحولات در ساختار فدراسیون و البته تیم‌های ملی کاملاً رسیدن به آن‌ها شدنی باشد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا