روزنامه فوتبالز

شماره 948 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 948 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 948 روزنامه فوتبالز می خوانید:

زنان در اهواز و اراک هم طلسم می‌شکنند؟

احتمالا دو بازی از هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران با حضور تماشاگران زن خواهد بود. فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان برگزارکننده یکی از دیدارهای حساس هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران هستند. همچنین با تلاش و پیگیری باشگاه فرهنگی-ورزشی آلومینیوم اراک و همکاری نهادهای ذی‌ربط، شرایط حضور زنان فوتبال دوست اراکی در ورزشگاه همانند آقایان فراهم آمده و گیت‌های ورودی مجزا نیز برای بانوان گرانقدر نصب شده است.

هفته اول لیگ برتر با حضور زنان در یک مسابقه برگزار شد اما به نظر می‌رسد که هفته دوم قرار است با حضور زنان در دو مسابقه برگزار شود. مسئولان فدراسیون وعده داده‌اند که به تدریج هر 8 مسابقه با حضور تماشاگران زن و مرد برگزار می‌شود و باید دید آیا تا پیش از فیفادی ماه سپتامبر این وعده محقق خواهد شد یا همچنان در شهرهایی مانند اصفهان و تهران حضور زنان در ورزشگاه‌ها ممنوع خواهد بود.

دردسر جدید پیکان برای توافق با مربی

درحالی که کمی بیش از یک ماه تا آغاز سوپرلیگ فوتسال زنان باقی‌مانده است، قهرمان فصل گذشته هنوز مربی خود را نمی‌شناسد.فاطمه شریف که اصالتاً اهل مشهد است، درخواست تعیین وضعیت اسکان در تهران را از باشگاه پیکان دارد و می‌خواهد این بند در قرارداد او گنجانده شود تا به جز قرارداد مالی او با پیکانی‌ها، این موضوع نیز رفع گردد اما مدیران پیکان معتقد هستند برای اسکان شریف، باید مبلغی از قرارداد او کسر گردد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا