فوتبال

خاتون به دنبال جذب ۲ بازیکن خارجی

خاتون به دنبال جذب ۲ بازیکن خارجی

جعفری سرمربی خاتون بم می گوید: ما به دو بازیکن خارجی نیاز داریم تا در جام باشگاه‌ها بتوانیم برابر تیم‌های قدرتمند بازی کنیم. نامه‌ای به فدراسیون ارسال کردیم اما هنوز جوابی نگرفتیم.

به گزارش فوتبالز مرضیه جعفری درباره قرعه خاتون بم در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: ما دو تا سه بازیکن را برای فصل جدید از دست دادیم و برای جذب دو بازیکن دیگر قطعی به توافق نرسیدیم. به دنبال این هستیم تا تیم خود را برای جام باشگاه‌ها تقویت کنیم، چرا که رقبای سرسختی داریم. بسیاری از تیم‌های قوی از شرق آسیا اضافه شده‌اند.

وی افزود: تیم‌های همچون استرالیا جزو قدرت‌های قاره کهن و جهان هستند. کره‌جنوبی هم ۱۰ سال است که به صورت مداوم قهرمان می‌شود و با شاکله تیم ملی در جام باشگاه‌ها شرکت می‌کند. حریفان سرسختی روبروی ما هستند. کار سختی داریم و در نهایت باید به مصاف این رقیبان قدر برویم. تمام تمرکز ما این است تا تیم شایسته‌ای برای ایران باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم عنوان کرد: از فدراسیون می‌خواهم تا اجازه دهند برای اولین بار بازیکنان خارجی را به تیم خود اضافه کنیم. ما به دو لژیونر خارجی نیاز داریم تا در جام باشگاه‌ها بتوانیم برابر چنین تیم‌های سرسختی بازی کنیم. به فدراسیون نامه زدیم، اما هنوز جوابی نگرفتیم.

وی درباره فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: در این فصل تیم سپاهان و دیگر تیم‌ها خوب بسته شده‌اند. ملوان انزلی، ایلام و سنندج تیم‌های خوبی هستند. کار ما در این فصل هم دشوار است؛ اما در هر صورت تمام توان خود را می‌گذاریم تا از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. همچنین بازی‌ها در این فصل به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مرضیه جعفری یادآور شد: از حق که نگذریم گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال زنان این رقابت‌ها را منظم برگزار کرده و همواره به بهترین شکل آن را مدیریت می‌کند.

امیدوارم بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد

وی در پاسخ به این پرسش که درخواست سرمربیگری تیم ملی فوتبال بانوان را پذیرفت یا خیر، گفت: در این زمینه صحبت نمی‌کنم و امیدوارم بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد.

تیم خاتون بم در جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های سیدنی اف‌سی استرالیا، هیوندای استیل رد آنجلز کره‌جنوبی و اف سی نسف ازبکستان همگروه است.

این مسابقات که از ۱۵ تا ۲۱ آبان برگزار می‌شود و از فصل آینده این رقابت‌ها در قالب لیگ قهرمانان زنان آسیا پیگیری خواهد شد.

💻منبع:ایرنا  📸عکس:سعید زارعیان

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا