فوتبال

قدرت‌نمایی سپاهانی‌ها در بازار زنانه

قدرت‌نمایی سپاهانی‌ها در بازار زنانه

طلایی‌پوشان اصفهانی در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال زنان توانسته‌اند شروع موفقی را داشته باشند.

به گزارش فوتبالز سپاهانی‌ها بعد از استخدام نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی جدید خود، این روزها در حال برپایی چندین دوره اردوی انتخابی هستند تا جوانان مستعدی که تمایل به حضور در تیم فوتبال زنان سپاهان دارند، استعدادشان از سوی کادرفنی مورد بررسی قرار گیرد و در صورت صلاحدید اردلان، برای امضای قرارداد به باشگاه معرفی شوند. در کنار رویه کشف استعدادهای نو، براساس خواسته‌های سرمربی جدید، سپاهانی‌ها مشغول به مذاکره با گزینه‌های مختلف هستند که چندین پروژه نقل‌وانتقالاتی آن‌ها با موفقیت به نقطه پایان رسیده است.

کودایی برای دومین فصل متوالی در سپاهان

زهره کودایی که فصل گذشته با نظر مریم ایراندوست به سپاهان اصفهان پیوست، در روزهای گذشته مشغول مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد خود بود؛ آن‌هم در شرایطی‌که گفته می‌شد احتمال عدم توافق کودایی با طلایی‌پوشان اصفهانی به‌واسطه عدم توافق مالی وجود دارد اما طرفین سرانجام در زمینه مسائل مالی به توافق رسیدند و همین مسئله باعث شد تا دروازه‌بان شماره یک فصل گذشته سپاهان در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی ماندنی شود. کودایی در حالی قراردادش را تمدید کرده که برخلاف فصل گذشته، خبری از حضور مینا نافعی به عنوان رقیبش نیست و او روز گذشته رسماً جدایی‌اش از سپاهان را رسانه‌ای کرد و گفته می‌شود به‌زودی قراردادش با ملوان بندرانزلی نهایی خواهد شد.

سریال تمدید قراردادها در اصفهان

الهام فرهمند و فاطمه عادلی، 2 ستاره باتجربه تیم فوتبال زنان سپاهان جزو اولین بازیکنانی بودند که برای تمدید قرارداد پیش‌قدم شدند و در کنار این دو بازیکن، نازنین مردانی وینگر فصل گذشته طلایی‌پوشان هم تصمیم به تمدید قراردادش گرفت و مهشاد امیری هافبک جوان تیم سپاهان هم جزو بازیکنانی بود که قراردادش را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد. میترا نظری که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان همراه با تیم آینده‌سازان اصفهان را دارد، دیگر ستاره‌ای بود که به تمدید قراردادش رضایت داد و مینا داوودی مدافع راست ملی‌پوش سپاهان هم دیگر بازیکنی است که قرارداد خود را با تیم سپاهان تمدید کرده است.

دو خرید تازه، از فوتسالیست سابق تا خانم لژیونر!

سپاهانی‌ها برای تقویت فهرست خود در کنار تمدید قراردادهای انجام شده فعلاً توانسته‌اند با 2 بازیکن جدید به توافق برسند؛ معصومه همتی و مرضیه فیضی. همتی که سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال زنان را برای تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان دارد، فصل گذشته در سوپرلیگ فوتسال زنان ایران حضور داشت و در تیم مس رفسنجان به میدان رفت اما حالا در بازگشت دوباره‌اش به فوتبال با تیم سپاهان به توافق رسیده است. مرضیه فیضی هم که فصل گذشته در تیم تویمیرس توران قزاقستان حضور داشت، تصمیم گرفت تا بعد از کسب تجربه به عنوان لژیونر، بار دیگر به فوتبال ایران بازگردد و در روزهای گذشته قراردادش را با تیم سپاهان به صورت رسمی امضا کرد تا به جمع شاگردان نیلوفر اردلان اضافه شود.

تیم زنان سپاهان در شرایطی خود را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که طبق آخرین گفته مسئولان سازمان لیگ قرار است فصل جدید رقابت‌ها در دهه پایانی آبان‌ماه برگزار شود. با توجه به حواشی به‌وجود آمده برای باشگاه سپاهان، به نظر می‌رسد که نقل‌وانتقالات تیم فوتبال زنان این باشگاه هم تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت و باید دید محدودیت بودجه‌ای به‌وجود آمده برای طلایی‌پوشان و جریمه سنگینی که این باشگاه از سوی کمیته انضباطی متحمل شده، چه تاثیری در روند نقل‌وانتقالاتی تیم زنان خواهد داشت و آیا همه ستاره‌های موردنظر نیلوفر اردلان جذب خواهند شد یا شرایط را به شکل دیگری طی روزهای آینده رقم خواهد خورد.

💻منبع:فوتبال360  📸عکس:زهرا شکیبا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا