روزنامه فوتبالز

شماره 982 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 982 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 982 روزنامه فوتبالز می خوانید:

به عرصه باشگاهی بر نمی‌گردم!

جهان‌نجاتی با اشاره به قانون وضع شده گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند که یک سرمربی همزمان نمی‌تواند در عرصه ملی و باشگاهی فعالیت کند؛ موضوعی که در سالیان گذشته وجود نداشت. با توجه به این قانون، تصمیم گرفته‌ام که انتخاب نهایی‌ام را انجام بدهم و در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان هدایت تیمی را برعهده نخواهم داشت و کارم را در تیم جوانان زنان ایران ادامه می‌دهم تا برای مسابقات کافا آماده شویم و سپس اگر اردوی روسیه فراهم بود، برای مصاف با این تیم خودمان را آماده کنیم.

حمایت رسانه ها از فوتسال بانوان موجب دلگرمی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت: حمایت رسانه های استان موجب دلگرمی بانوان در مسابقات فوتسال کشور است و این مهم نشانه خوبی از رشد و اعتلای ورزش بانوان بشمار می رود. کلثوم دارا سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان امروز با بیان اینکه امسال با برنامه‌ریزی خوبی که فولاد در خصوص فوتسال بانوان دارد، نزدیک ۲ ماه است که تمرینات خود را شروع کرده‌ ایم و تیم بسته شده و در آمادگی خوبی به سر می برد، اما زمان قطعی مسابقات به ما اعلام نشده که احتمالاً اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد.

شهرداری بندرعباس پیروز دربی فوتبال ساحلی بانوان

دیدار دو تیم شهرداری بندرعباس و طوفان طاهرویه سیریک در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور، با برتری نماینده بندرعباس به پایان رسید.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا