فوتبال

فوتبالز به شماره هزار رسيد

فوتبالز به شماره هزار رسيد

چهار سال و نیم گذشت از روزی که شماره اول را منتشر کردیم. با همه سختی های حوزه ورزش زنان خصوصا فوتبال و فوتسال زنان بالاخره گذشت تا با شما به امروز رسیدیم و این شماره هم منتشر شد.

بعد از چند سال فعالیت در عرصه رسانه تمام آنچه بر ما گذشت در ارتباط با فوتبال و فوتسال زنان خالی از لطف نیست که برای شما از ناکاستی های این حوزه و تجربیات کسب شده بگوییم. البته که بعد از انتشار هزار شماره روزنامه فوتبالز و خبر رسانی دقیق و رسمی هنوز هم نیاز به اطلاعات بیشتر و یادگیری را حس می کنیم اما شرح آنچه در این مدت بر ما گذشت خالی از لطف نیست.

پیشرو در اطلاع رسانی رسمی و مستمر

یک : فوتبال و فوتسال زنان هنوز از حیث اطلاع رسانی در رسانه های رسمی کشور فاقد اعتبار لازم هم از سوی رسانه ها و هم از سوی مسئولان و مدیران باشگاه ها و حتی فدراسیون فوتبال است.

ما در فوتبالز این نقیصه را متوجه شدیم و دریافتیم که در جهت معرفی و آگاهی بیشتر این حوزه نیازمند رسانه ای رسمی است که همزمان در کنار دیگر رسانه های رسمی بصورت مستمر و منظم منتشر شده و در پیشخوان مطبوعات و خبرگزاری ها و سایت و کانال های معتبر خبری قرار گیرد تا همگان متوجه فعالیت ورزشی زنان در این حوزه شوند. شایان ذکر است که اکثر مربیان و بازیکنان متوجه این امر شده اند اما متاسفانه هنوز برخی از بازیکنان و مربیان و مدیران باشگاه ها فعالیت در صفحات مجازی شخصی را به حضور و دیده شدن در رسانه رسمی و انجام مصاحبه را ترجیح می دهند.

دو : معدود اشخاصی که داعیه دفاع از حقوق زنان و اطلاع رسانی در این حوزه را دارند با آنکه خود همجنس زنان هستند اما در جهت اغفال و تشویق افکار عمومی با انتشار مطالب خلاف واقع در صفحات شخصی نسبت به تخریب روزنامه فوتبالز اقدام می کنند که همیشه هم تیرشان به سنگ می خورد و مخاطب را کم هوش و بی اطلاع فرض می کنند.

سه : معدود صفحات مجازی نامبرده در جهت نیل به اهداف خود اقدام به سرکوب بعضی از مربیان باشگاهی و تیم ملی می کنند و نه تنها حمایتی نمی کنند بلکه ایشان را نیز تخریب می نمایند. ما در سایت روزنامه فوتبالز بدون حب و بغض داشتن همواره سیاستمان حمایت از مربیان و بازیکنان فوتبال و فوتسال زنان بوده، هست و خواهد بود.

حمایت از فوتبال و فوتسال زنان

در پایان ذکر این نکته ضروری است که در مقطع حساس کنونی خصوصا حضور تیم ملی بزرگسالان در مرحله دوم انتخابی المپیک و جام باشگاه های آسیا و همچنین بازی های تیم ملی فوتسال زنان در رقابت های پیش رو و برگزاری سوپرلیگ فوتسال زنان پس از کش و قوس های فراوان و برگزاری لیگ برتر فوتبال فوتبالز آمادگی خود را در جهت اطلاع رسانی دقیق و رسمی و پوشش خبری مسابقات همچون گذشته اعلام می دارد. همچون گذشته از تمامی سایت ها و کانال ها و همچنین مربیان و بازیکنان که از روزنامه فوتبالز حمایت می کنند صمیمانه تشکر می کنیم.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا