فوتبال

رویای پاریس، در پرث به پایان رسید!

رویای پاریس، در پرث به پایان رسید!

تیم ملی زنان ایران در آخرین بازی خود در دور دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس با یک گل برابر فیلیپین مغلوب شد.

به گزارش فوتبالز رقابت‌های انتخابی المیپک 2024 پاریس به نقطه پایان کارش در دور دوم رسید و در سومین و آخرین مسابقه مرحله گروهی، تیم ملی زنان ایران امروز (چهارشنبه) برابر تیم ملی زنان فیلیپین صف‌آرایی کرد؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان مریم آزمون در مسابقات قبلی‌شان در این دور از رقابت‌ها، ابتدا با 2 گل مقابل استرالیا مغلوب شدند و سپس تساوی بدون گل برابر چین‌تایپه را تجربه کردند و امروز در سودای شکست دادن فیلیپین بودند تا بتوانند پایان خوبی را در این دور از رقابت‌ها تجربه کنند.

زنان فوتبال ایران با توجه به 2 برد پیاپی تیم ملی زنان استرالیا، شانسی برای صعود مستقیم دور سوم انتخابی المپیک 2024 پاریس ندارند و در مسابقه امروز به دنبال آن بودند تا با خلق شگفتی برابر زنان فیلیپین، بتوانند 3 امتیاز را به‌دست آورند تا در صورت رقم خوردن معادلاتی پیچیده در سایر گروه‌ها، در قامت بهترین تیم دوم به دور نهایی مسابقات انتخابی المپیک راه یابند. در طرف مقابل، فیلیپنی‌ها هم بعد از شکست دادن چین‌تایپه و پذیرش شکست سنگین برابر استرالیا، امیدوار به شکست دادن تیم ملی زنان ایران بودند تا بتوانند برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال خود به دور نهایی انتخابی المپیک صعود کنند.

تیم ملی زنان فیلیپین با پیروزی در مسابقه امروز، 6 امتیازی شد و جایگاه خود در موقعیت دوم گروه نخست را تثبیت کرد. آن‌ها باید امیدوار باشند که در ساعات پیش‌رو، تیم زنان کره‌جنوبی برابر چین نتواند به پیروزی برسد، ویتنامی‌ها هم نتوانند برابر ژاپن به پیروزی برسند و تیم ملی زنان ازبکستان هم ناکام در شکست دادن تیم ملی زنان هند باشد تا بتوانند به عنوان بهترین تیمِ دوم در میان 3 گروه، به دور نهایی انتخابی المپیک 2024 پاریس صعود کنند. زنان فوتبال ایران هم با یک امتیاز و تفاضل 4- به قعر جدول گروه نخست سقوط کردند و در صورت شکست سنگین چین‌تایپه مقابل استرالیا در مسابقه‌ای که از ساعت 14:30 آغاز خواهد شد، آن‌ها به رتبه سوم بازخواهند گشت و کار خود را در این جایگاه در این دوره از رقابت‌ها به پایان می‌برند. البته که جایگاه سوم و یا چهارم تاثیری در مسیر صعود زنان ایران به المپیک 2024 پاریس ندارد و ماموریت آن‌ها در مسیر رسیدن به این رقابت‌ها، امروز رسماً به پایان رسید.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:فوتبال360

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا