فوتسال

بردهای سریالی ملی‌حفاری ادامه دارد

بردهای سریالی ملی‌حفاری ادامه دارد

سومین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران در حالی به پایان رسید که ملی‌حفاری اهواز به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها جایگاه خود را مستحکم‌تر کرد.

به گزارش فوتبالز رقابت‌های دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران امروز (جمعه) به دومین هفته از فعالیت خود رسید؛ آن‌هم در حالی‌که در 2 هفته گذشته تنها 2 تیم از 8 تیم شرکت‌کننده در رقابت‌ها توانسته بودند رکورد 100 درصد پیروزی را از خود به جای بگذارند و تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و مس رفسنجان در اندیشه آن بودند تا بتوانند این رکورد ویژه را حفظ کنند و همچنان به یکه‌تازی‌شان ادامه بدهند. همچنین دیگر تیم‌های مدعی از جمله شاهین نطنز، پالایش‌نفت آبادان و سایپا تهران هم در سودای کسب دومین برد خود در فصل جدید رقابت‌ها بودند تا بتوانند جایگاه خود در قامت یک مدعی را حفظ کنند.

پالایش‌نفت آبادان و مس رفسنجان برگزارکننده حساس‌ترین تقابل هفته سوم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران بودند. نفتی‌ها امید داشتند که بتوانند ترمز مس را بکشند و اولین شکست این تیم در فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ را رقم بزنند و در نقطه مقابل، مسی‌ها بعد از 2 برد اقتصادی برابر سایپا تهران و شاهین نطنز، امید داشتند که سومین تیم مدعی را هم شکست بدهند و همچنان با کسب حداکثر امتیاز ممکن کار خود را در فصل جدید رقابت‌ها پیش ببرند. ملی‌حفاری اهواز هم در دیگر مسابقه حساس امروز در خانه میزبان صنایع نوا آمل بود و شاهین نطنز هم به مصاف رایزکو صفادشت رفت. دو تیم تهرانی مهرعظام و سایپا هم برگزارکننده دربی استان تهران در هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران بودند.

بازیکن سابق، صدر را از مسی‌ها گرفت!

شاگردان پریسا امامی‌زاده در تیم پالایش‌نفت آبادان بعد از آنکه هفته گذشته در آمل، جشنواره گل به راه انداختند و با 6 گل به پیروزی رسیدند، امروز در اندیشه کسب 3 امتیاز دیدار خانگی مقابل مس رفسنجان بودند. نفتی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و درخشش محدثه محمدی، ستاره کلیدی این تیم باعث شد تا آن‌ها بتوانند در جدال حساس امروز برابر مس رفسنجان بردی 3 بر یک را به‌دست آورند. محمدی در بازی امروز 2 بار موفق به گلزنی شد و فاطمه حسینی زننده دیگر گل پالایش‌نفت بود تا اولین شکست مس رفسنجان در فصل جدید سوپرلیگ به‌ثبت برسد؛ آن‌هم در حالی‌که محدثه محمدی در کارنامه‌اش سابقه بازی در مس رفسنجان را دارد و حالا او در مقابل تیم سابق خود درخشش چشمگیری داشت.

بردهای سریالی ملی‌حفاری ادامه دارد

ملی‌حفاری اهواز در سومین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران میزبان صنایع نوا آمل بود. شاگردان فاطمه شریف بعد از شکست دادن پالایش‌نفت آبادان و مهرعظام تهران، در بازی امروز در اندیشه کسب سومین برد پیاپی بودند که درخشش سحر پاپی زمینه‌ساز پیروزی آبی‌پوشان شد و با دبل گلزنی او در کنار درخشش نازنین استکی‌فر، شاگردان شریف سومین پیروزی‌شان در دومین دوره از رقابت‌های سوپرلیگ را جشن گرفتند تا تنها تیم فصل جدید رقابت‌ها باشند که همچنان رکورد 100 درصد پیروزی را در کارنامه خود دارد.

سایپا تهران در یکی از جدال‌های جذاب هفته، موفق شد دربی استان تهران را با پیروزی 4 گله به سود خود به پایان ببرد و در روز گلزنی نسرین قمی، سوسن رضاپور، نسیمه غلامی و مهسا نظری، شاگردان معصومه رضازاده با 4 گل از سد مهرعظام گذشتند. شاهین نطنز هم در روزی‌که شهین افلاکی دو بار در نقش گلزن در ترکیب تیمش درخشید و فاطمه رحمتی و سحر زمانی‌فر دیگر گلزنان این تیم بودند، موفق شد در خانه برابر رایزکو صفادشت به پیروزی برسد تا شکست هفته گذشته با این برتری پرگل به‌دست فراموشی سپرده شود.

نتایج هفته سوم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران
جمعه نوزدهم آبان‌ماه

پالایش‌نفت آبادان 3-1 مس رفسنجان

ملی‌حفاری اهواز 3-1 صنایع نوا آمل

مهرعظام تهران 0-4 سایپا تهران

شاهین نطنز 4-0 رایزکو صفادشت

جدول سوپرلیگ فوتسال زنان در پایان هفته سوم

ملی‌حفاری اهواز با کسب 9 امتیاز کامل در 3 بازی ابتدایی، صدرنشین سوپرلیگ فوتسال زنان ایران است و شاهین نطنز با 6 امتیاز و تفاضل 11+ در جایگاه دوم قرار دارد. سایپا تهران با 6 امتیاز و تفاضل 7+ تیمِ سوم جدول رده‌بندی است و پالایش‌نفت آبادان با 6 امتیاز و تفاضل 6+ در جایگاه چهارم حضور دارد و مس رفسنجان دیگر تیم 6 امتیازی جدول رده‌بندی سوپرلیگ فوتسال زنان است که با تفاضل 0 در رتبه پنجم قرار گرفته است تا رقابتی تنگاتنگ میان مدعیان ایجاد شده باشد.

سازمان لیگ در حالی رقابت‌های هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان را برنامه‌ریزی کرده که این رقابت‌ها روز پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه به انجام خواهد رسید. در مهم‌ترین دیدار هفته چهارم، سایپا تهران میزبان ملی‌حفاری اهواز است و شاهین نطنز هم در تهران باید به مصاف مهرعظام برود. در دیگر دیدارهای این هفته از رقابت‌ها، مس رفسنجان در خانه پذیرای صنایع نوا آمل خواهد بود و پالایش‌نفت آبادان هم در صفادشت به مصاف رایزکو می‌رود.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:غزل خدام

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا