فوتسال

امسال شاهد لیگ جذابی خواهیم بود

امسال شاهد لیگ جذابی خواهیم بود

سرمربی تیم فوتسال زنان فولاد خرمدشت تاکستان گفت: تیم ما با برگزاری اردوهای آمادگی خود آماده حضور در رقابت های لیگ برتر جهت کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش فوتبالز گلناز طاهری اظهار کرد: تیم ما برای نخستین مرتبه در این دوره از رقابت ها حضور یافته که خوشبختانه تمرینات پیش فصل خوبی را نیز برگزار کردیم و با آمادگی کامل در انتظار آغاز این دوره از رقابت ها هستیم.

وی با اشاره به حضور هشت تیم در این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان، خاطرنشان کرد: با توجه به سطح آمادگی بالای بسیاری از تیم های حاضر، بدون شک امسال شاهد لیگ جذابی خواهیم بود.

طاهری در خصوص بازیکنان تیم فولاد خرمدشت، گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان بومی و غیر بومی از جمله پرنیا رحمانی، عضو تیم ملی جوانان است و برای برگزاری رقابت ها، به عنوان میزبان نیز سالن امام خمینی شهرستان تاکستان را معرفی کرده ایم.

به گفته وی، تیمی فولاد خرمدشت تاکستان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان، سوم آذرماه مهمان تیم فولاد هرمزگان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال فولاد خرمدشت اضافه کرد: تیم ما سال گذشته و در رقابت های لیگ دسته یک با عنوان گلبرگ حضور داشت اما امسال با حمایت کننده مالی جدید، یعنی فولاد خرمدشت، با همین عنوان در مسابقات لیگ برتر حاضر خواهیم شد.

مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان کشور از سوم آذرماه سال جاری و با حضور هشت تیم به صورت رفت و برگشت آغاز می شود.

💻منبع:ایرنا  📸عکس:ایرنا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا