روزنامه فوتبالز

شماره 1028 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1028 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 1028 روزنامه فوتبالز می خوانید:

جهت خواندن مشروح کامل خبرها روی تیتر مربوطه کلیک کنید

از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کنیم

سرمربی خاتون بم عنوان کرد: بازیکنانم در این مسابقات خوب درخشیدند. در دیدار نخست اول برابر سیدنی استرالیا به دلیل آنکه به خودباوری نرسیده بودیم، از روی اشتباهات فردی شکست خوردیم، اما از بازی دوم بهتر شدیم. در دیدار برابر کره‌جنوبی سرمربی این تیم وقتی بازی بازیکنانم را دید می‌گفت از تیم خودم ناامید بودم و حس می‌کردم نمی‌توانند خوب کار کنند. او گفت که خاتون بم برابر ما خوب بازی کرد و فوتبال ایران را به شکل دیگری به ما نشان داد و دیدگاه ما نسبت به قبل تغییر کرد.

هفته جدال مدعیان

هفته پنجم سوپر لیگ فوتسال زنان با جدال مدعیان همراه خواهد بود، دیدار شاهین نطنز و سایپا از مهم ترین دیدارهای این هفته است.

لغو سفر پرماجرای فوتبال زنان ایران به اردن

مدیران سازمان لیگ برنامه مسابقات لیگ شانزدهم را در شرایطی تنظیم کرده‌اند که براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان سال 1402 احتمالاً خبری از اردوهای ملی نخواهد بود؛ به‌ویژه آنکه در کنار برگزاری مسابقات لیگ برتر، قرار است مسابقات جام حذفی هم دنبال شود. در این شرایط، به نظر می‌رسد که مریم آزمون تا پایان مدت قراردادش با تیم ملی فوتبال زنان ایران، دیگر شانس برگزاری اردو نخواهد داشت و باید امید به آن داشته باشد که بعد از تمدید قرارداد احتمالی بار دیگر روی نیمکت تیم ملی زنان ایران بنشیند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا