فوتبال

مدافع عنوان قهرمانی صدرنشین شد

مدافع عنوان قهرمانی صدرنشین شد

مهم‌ترین تقابل هفته دوم لیگ برتر زنان در انزلی برنده نداشت و دو نماینده استان کرمان توانستند بردهای پرگلی را به‎‌دست آورند.

به گزارش فوتبالز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران به پایان هفته دوم فعالیت خود رسید؛ آن‌هم در حالی‌که امروز (جمعه) همه نگاه‌ها به سوی ورزشگاه سیروس قایقران انزلی بود و دو تیم نام‌آشنای ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان برابر هم صف‌آرایی کردند. در دیگر مسابقات امروز، شهرداری سیرجان میهمان ایساتیس کران فارس بود و خاتون بم هم در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید رقابت‌ها، امروز در ورزشگاه فجر بم پذیرای آوا تهران بود.

ملوان بندرانزلی به همراه سپاهان اصفهان، خاتون بم و پالایش گاز ایلام 4 تیم برنده در هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران بودند و در مسابقه امروز به دنبال آن بودند تا بتوانند دومین برد پیاپی خود را جشن بگیرند و خود را در کورس مدعیان حفظ کنند. شهرداری سیرجان هم سرشناس‌ترین تیم بازنده در هفته نخست رقابت‌های فوتبال زنان بود که امروز امید داشت بتواند در شیراز برابر ایساتیس کران فارس به پیروزی برسد و اولین برد خود در فصل جدید رقابت‌ها را جشن بگیرد.

درخشش خانم گل برای برد انزلی‌چی‌ها کافی نبود!

شاگردان ساناز سامی در تیم ملوان بندرانزلی امروز (جمعه) در حالی برابر سپاهان اصفهان قرار گرفتند که ملوانی‌ها شروع طوفانی داشتند و توانستند خیلی زود توسط افسانه چترنور به گل برسند تا با یک گل از حریف خود پیش بیفتند. بعد از گلزنی چترنور، طلایی‌پوشان رفته‌رفته در سودای آن بودند تا بتوانند مالکیت توپ‌ومیدان را در اختیار بگیرند و به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند اما درخشش مینا نافعی دروازه‌بان ملوان سد راه شاگردان نیلوفر اردلان بود و آن‌ها فرصت‌سوزی‌های پرشماری داشتند.

فاطمه پسندیده پدیده جوان طلایی‌پوشان توانست سرانجام در دقیقه 40 قفل دروازه ملوان را بشکند تا نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان برسد. در نیمه دوم، 2 تیم نمایش پایاپایی داشتند و به دنبال رسیدن به گل برتری بودند اما با وجود حملات پرشمار انجام شده از سوی بازیکنان ملوان و سپاهان، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا مهم‌ترین تقابل هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کند. این اولین توقف ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران بود.

پوکر قنبری، مدافع عنوان قهرمانی را صدرنشین کرد

خاتون بم بعد از برد 2گله در کردستان مقابل کانی، امروز در اولین بازی خانگی‌اش در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران پذیرای آوا تهران بود. شاگردان مرضیه جعفری نمایش تهاجمی از خود نشان دادند و توانستند بردی 8گله را به‌دست آورند؛ آن‌هم در حالی‌که زهرا قنبری توانست به تنهایی 4 بار برای تیمش گل بزند و نقش اصلی را در پیروزی 8گله تیمش ایفا کرد. نگین زندی هم امروز (جمعه) 2 بار برای خاتون بم گل زد و ملیکا محمدی و سارا دیدار هم دیگر گلزنان خاتون در بازی امروز بودند.

شاگردان مریم ایراندوست در تیم شهرداری سیرجان، بردی 4گله را در شیراز برابر ایساتیس کران به‌دست آوردند تا اولین پیروزی‌شان در فصل جدید رقابت‌ها را جشن بگیرند. پالایش گاز ایلام با یک گل هیات فوتبال البرز را شکست داد و پیکان تهران هم در ورزشگاه خانگی خود با 2 گل برابر کانی کردستان مغلوب شد تا دومین شکست خودروسازان در فصل جدید رقابت‌ها به‌ثبت برسد. با این اوصاف، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران تنها تیم‌های خاتون بم، شهرداری سیرجان و پالایش گاز ایلام برنده شدند و مهم‌ترین مسابقه هفته در انزلی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران
جمعه سوم آذرماه

ملوان بندرانزلی 1-1 سپاهان اصفهان

ایساتیس کران فارس 0-4 شهرداری سیرجان

خاتون بم 8-0 آوا تهران

هیات فوتبال البرز 0-1 پالایش گاز ایلام

پیکان تهران 0-2 کانی کردستان

در پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، خاتون بم با 6 امتیاز و تفاضل 10+ صدرنشین رقابت‌ها شد و پالایش گاز ایلام با 6 امتیاز و تفاضل 2+ در رتبه دوم قرار دارد. سپاهان اصفهان با 4 امتیاز و تفاضل 5+ سومین تیم جدول رده‌بندی است و ملوان بندرانزلی دیگر تیم 4 امتیازی جدول رقابت‌ها است که در رتبه چهارم حضور دارد. نام شهرداری سیرجان و کانی کردستان هم با 3 امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم به چشم می‌خورد.

هفته سوم رقابت‌ها، در حالی برگزار خواهد شد که پیکان تهران میزبان خاتون بم خواهد بود و شهرداری سیرجان در خانه به مصاف آوا تهران می‌رود. همچنین سپاهان اصفهان در دیداری خانگی به مصاف ایساتیس کران فارس خواهد رفت.

💻منبع:فوتبال360  📸عکس:غزل خدام

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا