فوتبال

برگ برنده ما استفاده از بازیکنان جوان است

برگ برنده ما استفاده از بازیکنان جوان است

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت:نیمه اول بازیکنان ما کمی آشفته بودند و فکر می‌کنم اسیر جو ونام بزرگ سیرجان بودند. با توجه به بضاعت این تیم و شرایطی که سیرجان این فصل برای تیم خود به وجود آورده است، انتظار می‌رفت که یک تیم پرقدرت و پرمهره جلوی تیم ما قرار بگیرد. متاسفانه دیر به بازی برگشتیم.

به گزارش فوتبالز نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش در مقابل شهرداری سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان، اظهارداشت: در ابتدا از تمامی عوامل اجرایی این بازی تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم یک راهی را برای زنان در حال باز کردن هستیم و واقعا جای تقدیر دارد. به بچه‌های تیم خودم و تیم خوب سیرجان نیز خسته نباشید، می‌گویم.

وی افزود:نیمه اول بازیکنان ما کمی آشفته بودند و فکر می‌کنم اسیر جو و نام بزرگ سیرجان بودند. با توجه به بضاعت این تیم و شرایطی که سیرجان این فصل برای تیم خود به وجود آورده است، انتظار می‌رفت که یک تیم پرقدرت و پرمهره جلوی تیم ما قرار بگیرد. متاسفانه دیر به بازی برگشتیم و البته خوشبختانه توانستیم دقایقی از بازی مدیریت را در دست بگیریم، حتی می توانستیم به گل هم برسیم.

نیلوفر اردلان گفت: این بازی، بازی تک موقعیت‌ها بود و تیم سیرجان با توجه به تجربه‌ای که بازیکنانش داشت از موقعیت‌ها استفاده کردند. در مجموع میانگین سنی تیم ما بسیار پایین است.

برنامه‌ریزی بلند مدت برای تیم در نظر گرفتیم

وی تصریح کرد: ما تیم را با توجه به شرایط ابتدای فصل و سیاست‌گذاری باشگاه بستیم. برنامه‌ریزی بلند مدت ۵ ساله‌ای برای تیم در نظر گرفتیم. بازیکنانی را به میدان فرستادیم که سال گذشته روی نیمکت سپاهان بودند و برگ برنده ما استفاده از این بازیکنان بود که در اولین بار نقش جهان بازی کردند.

اردلان در خصوص داوری گفت: گل دوم را از روی خطای واضحی که رخ داد و گرفته نشد در دقیقه ۹۷ دریافت کردیم. تیم ما در شرایط حمله بود و توپ پشت دفاع ما افتاد و موقعیت نصیب آن‌ها شد و در این شرایط ۱ بر صفر با ۲ بر صفر خیلی فرقی برای ما نداشت.

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه توانستم به یک‌سری از بازیکنان فرصت بازی کردن بدهم که اولین بازی آن‌ها بود. آن‌ها آینده تیم سپاهان هستند. به تیم خوب سیرجان و خانم ایراندوست تبریک می‌گویم.

💻منبع:روابط عمومی باشگاه سپاهان 📸عکس:فوتبال360

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا