فوتبال

تلاش می کنیم شرایطمان را بهتر کنیم

تلاش می کنیم شرایطمان را بهتر کنیم

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال است و بر اساس سیاست‌های باشگاه، برنامه‌ریزی بلندمدت و بازیکن‌ سازی را در دستور کار داریم ولی تلاش می کنیم شرایطمان را بهتر کنیم و برای بازی‌های آینده نتیجه لازم را بدست آوریم.

به گزارش فوتبالز نیلوفر اردلان در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های فوتبال سپاهان و خاتون بم در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور که با برتری سه بر صفر خاتون بم به پایان رسید، گفت: فکر می‌کنم با توجه به برنامه ریزی‌ها،اهداف و تفکرات باشگاه مسیرمان را درست می رویم و تیم ما بازیکن سازی می‌کند و بازیکنانی را بازی می‌دهیم که ۱۷ و ۱۸ ساله هستند، البته این موضوع وقتی در مقابل یک تیم پُرمهره مانند خاتون بم قرار می گیریم کار را برای ما سخت می کند.

اردلان ادامه داد: ما قبل از این بازی می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم و با تیمی مواجه هستیم که ۹ سالی است قهرمان کشور است و سه سال گذشته نیز در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته است.

سرمربی سپاهان یادآور شد: هم اکنون بازیکنان تیم خاتون بم شاکله تیم ملی را تشکیل می‌دهند و خانم جعفری ۹ سال است که با این تیم هستند البته شاگردانم در مصاف با این تیم با وجود شکست سه بر صفر، غیرتمندانه جنگیدند و بازی خوبی به نسبت بازی قبل به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم که هرچه از لیگ می‌گذرد شرایطمان را بهتر کنیم، هنوز لیگ تمام نشده و ما هرروز در حال پیشرفت هستیم البته چالش‌های زیادی نیز داریم که درصدد برطرف کردن آن ها هستیم.

اردلان تصریح کرد: دیدار سپاهان با خاتون بم یک دیدار جاندار بود که هر دو تیم بازی خوبی ارایه کردند، این بازی زد و خورد چندانی که داوری روی آن تاثیر گذار باشد، نداشت و در کل داوری بازی خوب بود.

💻منبع:ایرنا  📸عکس:محدثه صالحی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا