فوتسال

تداوم صدرنشینی دختران آبادانی در سوپرلیگ

تداوم صدرنشینی دختران آبادانی در سوپرلیگ

دوازدهمین هفته از سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با برتری 2 تیم مدعی پالایش‌نفت آبادان و شاهین نطنز به پایان رسید.

به گزارش فوتبالز سوپرلیگ فوتسال زنان ایران به دوازدهمین هفته از فعالیت خود رسید؛ آن‌هم در حالی‌که تا پیش از شروع این هفته از رقابت‌ها، تیم‌های پالایش‌نفت آبادان، شاهین نطنز، سایپا تهران و مس رفسنجان روی کاغذ مدعیان اصلی رسیدن به عنوان قهرمانی محسوب می‌شدند و نتایج این هفته از رقابت‌ها می‌توانست هم تنور رقابت در کورس قهرمانی را داغ‌تر کند و هم از جمع مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران بکاهد.

آن‌هم در حالی‌که شکست مهرعظامی‌ها می‌توانست توأمان با مسجل‌شدن سقوط آن‌ها به لیگ برتر شود و همین مسئله باعث شد تا آن‌ها در مسابقه امروز به دنبال فرار از سقوط باشند. در مهم‌ترین رویارویی هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، سایپا تهران میزبان شاهین نطنز بود و تیم‌های مس رفسنجان و ملی‌حفاری اهواز هم برگزارکننده دیگر تقابل هفته دوازدهم بودند و تیم سقوط کرده صنایع نوا آمل هم در صفادشت میهمان رایزکو بود.

نفتی‌ها با جام آرام می‌گیرند!

شاگردان پریسا امامی‌زاده در تیم پالایش‌نفت آبادان که در 11 بازی اخیر خود موفق به کسب 9 پیروزی شده بودند، برای تثبیت موقعیت‌شان در صدر جدول و برداشتن گامی دیگر در مسیر قهرمانی، به دنبال آن بودند تا بتوانند 3 امتیاز ارزشمند مسابقه امروز را به‌دست آورند. نمایش تهاجمی زردپوشان باعث شد تا خیلی زود آن‌ها توسط نسترن مقیمی به گل برسند و در ادامه، دبل گلزنی الهام عنافجه، محدثه محمدی و سحر ملمولی باعث شد تا نفتی‌ها بردی 5گله را به‌دست آورند و با این پیروزی، هم صدرنشینی آن‌ها مسجل شد و گامی بلند در مسیر قهرمانی برداشتند و هم سقوط مهرعظام از سوپرلیگ به لیگ برتر رسمیت پیدا کرد.

کولاک نظنزی‌ها در پایتخت

شاهین نطنز با هدایت فریماه حبیبیان امروز در مهم‌ترین دیدار هفته دوازدهم میهمان سایپا تهران بودند. خودروسازان برای حفظ امیدواری‌شان به کسب عنوان قهرمانی، نیاز به کسب 3 امتیاز داشتند و در نقطه مقابل، نطنزی‌ها در اندیشه حفظ فاصله‌شان با پالایش‌نفتِ صدرنشین بودند. نمایش تهاجمی بازیکنان شاهین باعث شد تا آن‌ها به لطف درخشش فاطمه رحمتی، فرشته خسروی و شهین افلاکی با 3 گل از حریف خود پیش بیفتند اما نارنجی‌پوشان توسط زیبا افروغ یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

سایپایی‌ها در حالی‌که با استفاده از آرایش پاورپلی، به دنبال رسیدن به گل‌های بیشتر بودند، در فاصله کمتر از 30 ثانیه، شهین افلاکی و سحر زمانی، 2 گل دیگر برای شاهین نطنز به‌ثبت رساندند تا شاگردان فریماه حبیبان بردی 5 بر یک را در تهران مقابل سایپا جشن بگیرند و برای پنجمین بازی پیاپی در قامت تیم برنده از میدان مسابقه خارج شوند. این برد باعث شد تا هم امید سایپا برای رسیدن به عنوان قهرمانی به صفر برسد و هم جایگاه‌ شاهین در کورس قهرمانی تثبیت شد!

مس رفسنجان با ثبت یک کامبک در دیداری خانگی مقابل ملی‌حفاری اهواز موفق شد بردی 2 بر یک را به‌دست آورد اما این پیروزی هم باعث شد تا شانس مسی‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان زنده بماند و آن‌ها با توجه به برد پالایش‌نفت آبادان در بازی همزمان، دیگر شانسی برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها ندارند. در دیدار تشریفاتی هفته دوازدهم هم رایزکو صفادشت با ارائه یک نمایش تهاجمی موفق شد بردی 6 بر 2 را مقابل صنایع نوا آمل به‌دست آورد.

نتایج هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران
چهارشنبه بیست‌وهفتم دی‌ماه

مهرعظام تهران 0-5 پالایش‌نفت آبادان

سایپا تهران 1-5 شاهین نطنز

رایزکو صفادشت 6-2 صنایع نوا آمل

مس رفسنجان 2-1 ملی‌حفاری اهواز

پالایش‌نفت آبادان در پایان هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان با 31 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها است و شاهین نطنز با 27 امتیاز در رتبه دوم حضور دارد. مس رفسنجان با 24 امتیاز در رتبه سوم نامش به چشم می‌خورد و سایپا تهران هم با 21 امتیاز موقعیت چهارم جدول را در اختیار دارد. هفته سیزدهم و ماقبل پایانی سوپرلیگ فوتسال زنان، دوشنبه دوم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها، پالایش‌نفت آبادان در خانه میزبان سایپا تهران است و ملی‌حفاری اهواز در دیداری خانگی به مصاف شاهین نطنز خواهد رفت. با توجه به نتایج به‌ثبت رسیده در هفته یازدهم، تنها تیم‌های پالایش‌نفت آبادان و شاهین نطنز شانس قهرمانی در دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران را دارند که در صورت برد نفتی‌ها در دیدار آینده مقابل سایپا، قهرمانی زردپوشان یک هفته مانده به پایان فصل مسجل خواهد شد!

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:غزل خدام

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا