فوتبال

بلاتکلیفی‌ها در کمیته زنان ادامه دارد

بلاتکلیفی‌ها در کمیته زنان ادامه دارد

مهم‌ترین دستورجلسه مجمع امروز فدراسیون فوتبال انتخاب نایب‌رئیس زنان بود که مریم منظمی، چهره موردنظر مهدی تاج رأی نیاورد.

به گزارش فوتبالز مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال صبح امروز (سه‌شنبه) در حالی آغاز شد که با توجه به بُعد مسافت و ترافیک سفرهای پایان سال، تصمیم بر این شد که مجمع به صورت برخط و آنلاین برگزار شود. مهدی تاج در نقش رئیس مجمع و هدایت ممبینی در قامت دبیر مجمع امروز فعالیت داشتند و بعد از انجام صحبت‌های اولیه از سوی تاج و ممبینی، نوبت به پیگیری دستور جلسه شد. ابتدا صورتجلسه مجمع عمومی قبلی که مورخه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد با کسب ۶۱ رای معتبر ماخوذه به تصویب مجمع عمومی رسید.

اعضای کل مجمع براساس آخرین تغییرات در اساسنامه فدراسیون فوتبال، 87 نفر هستند که در جلسه امروز 70 عضو حضور داشتند. یکی از مهم‌ترین دستور جلسات امروز، بحث انتخاب نایب‌رئیس زنان بود؛ آن‌هم در حالی‌که مریم منظمی از اسفندماه سال گذشته در کسوت سرپرست نایب‌رئیسی زنان مشغول به فعالیت بود و چشم امیدش به مجمع امروز که بتواند با دریافت رأی اعتماد از مجمع، به کار خود در قامت نایب‌رئیس زنان ادامه بدهد اما شرایط مطابق انتظار منظمی پیش نرفت.

منظمی برای نایب‌رئیس‌شدن 2 رأی کم آورد!

اعضای مجمع بعد از تایید گزارش حسابرس مستقل فدراسیون فوتبال با ثبت 56 رأی مثبت، به سراغ بررسی صلاحیت و انتخاب نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال رفتند. با توجه به قانون، مریم منظمی برای کسب کرسی نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال نیاز به (اخذ 50 درصد + 1 رأی) اعضای حاضر در جلسه امروز مجمع داشت. با توجه به این قانون، او باید از 70 عضو مجمع موفق به کسب 36 رأی می‌شد اما بعد از برگزاری انتخابات، اعضای مجمع 34 رأی به منظمی دادند و او با عدم دریافت رأی اعتماد نتوانست کرسی نایب‌رئیسی زنان را به‌دست آورد!

بلاتکلیفی‌ها در کمیته زنان ادامه دارد

منظمی که از اسفندماه سال گذشته در فدراسیون فوتبال در نقش سرپرست نایب‌رئیسی زنان مشغول به فعالیت شد، امیدوار بود بتواند جامعه فوتبال و فوتسال زنان را از خود راضی کند. هر چند عدم انجام تغییرات لازم در ساختار مدیریتی کمیته زنان و تیم‌های ملی باعث شد تا انتقادات علیه او رفته‌رفته بالا گیرد و سرانجام اعضای مجمع تصمیم گرفتند تا به مریم منظمی رأی منفی بدهند و او نتوانست به دوران حضورش در فدراسیون فوتبال ادامه بدهد و حالا بار دیگر کرسی نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال بلاتصدی شد.

تاج و ماموریت انتخاب سرپرست نایب‌رئیسی زنان

مریم منظمی بعد از شهره موسوی، دومین مسئول کمیته زنان در دوره فعلی فدراسیون فوتبال بود که او هم نتوانست تا پایان دوره در کنار سایر اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال کارش را پیش ببرد و حالا با توجه به شرایط به‌وجود آمده، باید مهدی تاج سرپرست جدیدی را برای نایب‌رئیسی زنان انتخاب کند تا بلاتکلیفی‌ها در این حوزه ادامه داشته باشد! تاج امید زیادی داشت که امروز بتواند از مجمع برای نایب‌رئیس موردنظرش رأی اعتماد بگیرد اما شرایط مطابق انتظار او پیش نرفت و اعضای مجمع شوکی بزرگ به تاج دادند تا همچنان ترکیب هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم ناقص بماند!


💻منبع:فوتبال360  📸عکس:سهیل سعادتمندی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا