روزنامه فوتبالز

شماره 1252 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1252 روزنامه فوتبالز منتشر شد ||

گزیده آنچه در شماره 1252 روزنامه فوتبالز می خوانید:

جهت خواندن مشروح کامل خبرها روی تیتر مربوطه کلیک کنید


ستاره خاتون سرمه‌ای‌پوش می‌شود؟

چهکندی البته همراه تیم خاتون در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا حضور خواهد داشت اما گفته می‌شود بعد از اتمام این رقابت‌ها، او قرارداد خود با تیم گل‌گهر سیرجان را رسمی می‌کند و در قامت بازیکن جدید سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی کارش را پیش خواهد برد؛ انتقالی که بدون‌شک یکی از جذاب‌ترین و البته جنجالی‌ترین انتقال‌های بازار تابستانه فوتبال زنان محسوب می‌شود.


سليمانی 20 بازيکن را به اردو دعوت کرد

اردوی تیم ملی فوتسال زنان در حالی از 13 تا 16 مهر ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود که فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بیست بازیکن را به اردو دعوت کرد.


نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال زنان

در ادامه نقل و انتقالات تابستانی پیش فصل لیگ برتر فوتبال زنان باشگاههای کشور، مرضیه نیکخواه که فصل گذشته به شهرداری سیرجان پیوسته بود، پس از توافق با مدیران باشگاه سپاهان دوباره سپاهانی شد تا در فصل جدید رقابت‌های با پیراهن طلایی سپاهان به میدان برود. سارا قمی به ملوان پیوست . سارا قمی پیش از این بیش از ۱۰ فصل در تیم فوتبال زنان ملوان بازی کرده است و پنج عنوان خانم گلی لیگ برتر فوتبال زنان ایران را به همراه تیم ملوان در کارنامه دارد. مریم رهیده هافبک فصل پیش ملوان قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با ملوان تمدید کرد.


◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا