فوتبال

چالش سازمان لیگ برای لیگ‌برتر فوتبال زنان

چالش سازمان لیگ برای لیگ‌برتر فوتبال زنان ||

لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار است از روز بیست و هفتم مهرماه آغاز شود. لیگی که چند روز قبل با ده تیم قرعه کشی شد اما حضور دو‌ تیم از این ده تیم هنوز مشخص نیست.

به گزار فوتبالز در حالی که فقط ده روز تا شروع لیگ برتر فوتبال زنان باقی مانده است اما همچنان کسی نمی‌داند قرار است این لیگ با چه تعداد تیمی برگزار شود. لیگ برتر فوتبال زنان هفته گذشته قرعه کشی شد که در این قرعه کشی ده تیم شرکت داده شدند اما در همین جلسه نماینده تیم سلیمی بوشهر غایب بود که نشان می‌داد این تیم هنوز تصمیمی برای حضور در لیگ برتر نگرفته است. از طرفی تیم پیکان هم هنوز تمرینات خود را برای شروع فصل پیش رو آغاز نکرده و زمزمه های کناره گیری این تیم هم به گوش می رسد.

اصرار مسئولان لیگ فوتبال زنان برای ده تیمی شدن آن چیست؟

پس از پایان جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتبال زنان گلاره ناظمی عنوان کرد اگر هر تیمی انصراف دهد یک تیم دیگر را جایگزینش می‌کنیم. ناظمی پیش تر هم گفته بود از ده تیمی بودن لیگ برتر فوتبال زنان راضی هستم و تحت هیچ شرایطی به تعداد تیم ها دست نخواهم زد. حالا سوال اینجاست چگونه تیمی که ظرف ده روز بسته می‌شود می‌تواند در لیگ برتر فوتبال تیم‌داری کند. اگر این تیم ها همان پیکان و سلیمی بوشهر باشند و‌ تازه بخواهند تیم‌داری کنند که مشکل از خود این باشگاه ها است اما اگر به اجبار تیمی قرار است جایگزین این دو تیم شود اصلا توان رقابت با تیم های دیگر را خواهند داشت یا خیر؟

مدیران باشگاه هایی که قرار است جایگزین این تیم ها شوند باید بدانند با توجه به اینکه تمامی بازیکنانی که در سطح لیگ برتر هستند به تیم های مورد نظر خود رفته اند دیگر بازیکنی نیست که آن ها جذب کنند و با توجه به اینکه این تیم ها از نظر تمرینی هم عقب هستند بدون شک‌ گزینه اول سقوط خواهند بود.

کاش مسئولان برگزاری لیگ برتر فوتبال زنان به جای ده تیمی برگزار کردن لیگی که از حالا دو تیم سقوط کرده اش مشخص است، لیگی هشت تیمی و با کیفیت را برگزار کنند تا سطح رقابت بین تیم ها بالاتر برود.

💻منبع:فوتبالی📸عکس:جواد نادری‌پور

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا