فوتبال

تغییرات زیاد در تیم های فوتبال و‌ فوتسال زنان

حالا که به شروع فصل تازه فوتبال و‌ فوتسال زنان نزدیک می شویم شاهد جدا شدن بازیکنان و مربیان از تیم های سابق خود هستیم. در روز های اخیر اینستاگرام شاهد خداحافظی از سوی سه بازیکن و مربی مهم بوده است.

به گزارش فوتبالز هر‌چه به شروع فصل فوتبال و فوتسال نزدیکتر می شویم بازار نقل و انتقالات هم داغ تر می شود. هر‌چند هنوز تکلیف بسیاری از تیم ها مشخص نیست اما همان تعدادی که تکلیفشان مشخص شده سعی دارند بازیکنان و اعضای کادرفنی خود را سریعتر مشخص کنند.

در این بین بازیکنان و مربیانی هم هستند که هنوز تکلیف آینده آن ها مشخص نشده است اما به صورت اینستاگرامی از تیم های سابق خود خداحافظی می کنند.

نکته جالب اینکه تا امروز ۳ مربی و بازیکن با گذاشتن متنی در صفحات شخصی خود خداحافظی خود از تیم های فصل قبلشان را اعلام کرده اند.

مریم ایراندوست که سال گذشته سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان بود دیشب با گذاشتن متنی جدایی اش از این تیم را تایید کرد.

جالب این است که ایراندوست و شهرداری قراردادی دو ساله داشتند اما احتمال انحلال شهرداری سیرجان باعث شد این مربی زودتر قید این تیم را بزند تا به پیشنهادهای دیگرش فکر کند.

مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان هم دیشب با گذاشتن متنی جدایی اش از مسی ها را اعلام کرد. کمالی سال ها در تیم فوتسال مس رفسنجان حضور داشت و‌ همراه این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان شد اما با اعلام مدیر عامل مس، فصل پیش روی مس با بازیکنان بومی حضور خواهد یافت. این صحبت باعث شد بازیکنان غیربومی از این تیم جدا شوند. گفته می شود مهسا کمالی برای پیوستن به ملی حفاری اهواز به توافق رسیده است.

بیان محمودی سرمربی دو فصل اخیر تیم فوتبال زنان پالایش گاز ایلام با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامی اش از ایلامی ها خداحافظی کرد.گفته می شود بیان محمودی هم از سپاهان پیشنهادی دریافت کرده است و شاید او را در فصل آینده بر روی نیمکت این تیم ببینیم.

حالا باید در روز‌های آینده منتظر جا به جایی های زیادی در فوتبال و فوتسال زنان باشیم.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:سوگند نظمی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا