فوتسال

مسئولان فدراسیون،نگران از تکرار نتایج ناامیدکننده

تیم ملی فوتسال زنان ایران یک‌سال سرنوشت‌ساز و حیاتی را در مقابل خود می‌بیند؛ چرا که بعد از وقفه‌ای 6-5 ساله در جریان برگزاری مسابقات آسیایی، حالا در طول یک‌سال آینده 3 رویداد مهم در انتظار زنان پرافتخار فوتسال ایران است. از همین رو مسئولان فدراسیون،نگران از تکرار نتایج ناامیدکننده هستند.

به گزارش فوتبالز ملی‌پوشان در وهله نخست در اواخر آبان‌ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا (المپیک آسیا) باید عازم کشور تایلند شوند؛ آن‌هم در حالی‌که هیچ‌گاه تیم ملی فوتسال زنان ایران تجربه قهرمانی در این رقابت‌ها را ندارد!

زنان فوتسال ایران بعد از حضور در آوردگاه قهرمانی داخل سالن آسیا، باید برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شوند؛ مسابقاتی که در اوایل سال 1404 قرار است برگزار شود و این تورنمنت برای تیم ملی ایران اهمیتی دوچندان دارد؛ چرا که هم زنان فوتسال ایران به دنبال ثبت هت‌تریک قهرمانی در آسیا هستند و هم در سودای آن هستند تا بتوانند سهمیه حضور در اولین دوره رسمی جام جهانی را به‌دست آورند. طبق اعلام فیفا، 3 تیم برتر جام ملت‌های آسیا می‌توانند سهمیه حضور در اولین دوره جام جهانی را کسب کنند.

فاجعه‌ای که تاج را از خواب غفلت بیدار کرد!

جام جهانی فوتسال زنان هم در طول یک‌سال پیش‌رو قرار است برگزار شود و همین مسئله باعث شده تا شرایط تیم ملی برای مسئولان فدراسیون فوتبال اهمیت پیدا کند؛ به‌طوری‌که در طول 2 هفته اخیر، 2 جلسه کمیته فنی با محوریت بررسی شرایط کادرفنی تیم ملی فوتسال زنان برگزار شده و مهدی تاج، رئیس فدراسیون هم شخصاً در اردوی اخیر تیم ملی حضور یافت و بعد از مدت‌ها غیبت در اردوهای فوتسال زنان، در جمع ملی‌پوشان حاضر شد تا مشخص شود که بعد از 6 سال غفلت، حالا سرنوشت تیم ملی فوتسال زنان برای مسئولان فدراسیون اهمیت پیدا کرده است!

مسئولان فدراسیون،نگران از تکرار نتایج ناامیدکننده

ملی‌پوشان اخیراً در تورنمنتی به میزبانی چین شرکت کردند و در حالی‌که تصور می‌شد در حضور تیم‌های درجه دوم و سوم آسیا، عنوان قهرمانی نصیب تیم ایران شود، شاگردان فروزان سلیمانی بین 4 تیم به مقام سوم رسیدند! عملکرد فاجعه‌بار و دور از انتظار تیم ملی در چین باعث شده تا حساسیت نسبت به تیم ملی افزایش پیدا کند و گفته می‌شود که مسئولان کمیته فنی بعد از برگزاری جلسه با اعضای کادرفنی تیم ملی و البته جلسات درون کمیته‌ای، به دنبال تغییر و تحولات در کادرفنی هستند.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:فدراسیون فوتبال

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا