فوتبال

جهان‌نجاتی،اولین سرمربی تاریخ تیم زنان گل‌گهر؟

جهان‌نجاتی،اولین سرمربی تاریخ تیم زنان گل‌گهر؟

با انتقال امتیاز شهرداری سیرجان به گل‌گهر، رسماً سرمه‌ای‌پوشان وارد لیگ برتر فوتبال زنان شدند.

به گزارش فوتبالز کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از اولویت‌های خود را توسعه فوتبال زنان قرار داده و در این مسیر، یکی از مهم‌ترین اصلاحات قانون انجام شده، الزام تیم‌ها به فعالیت در عرصه فوتبال زنان است؛ به‌طوری‌که در صورت عدم فعالیت در فوتبال زنان، باشگاه امکان دریافت مجوز حرفه‌ای را نخواهند داشت و همین مسئله باعث شده تا بحث ورود باشگاه‌های نامدار به فوتبال زنان با جدیت بیشتری در ایران پیگیری شود. جالب آنکه در فصل گذشته فقط باشگاه‌های سپاهان اصفهان، ملوان بندرانزلی و پیکان تهران در لیگ برتر تیمداری کردند!

باشگاه‌های نساجی مازندران در کنار تراکتور تبریز، شمس‌آذر قزوین، مس رفسنجان، چادرملو اردکان، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان و البته پرسپولیس تهران به همراه استقلال تهران در طول 2 ماه اخیر برای حضور در فوتبال باشگاهی زنان اعلام آمادگی خود رسماً به اطلاع سازمان لیگ رسانده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که فقط سطح حضور سرخابی‌ها هنوز رسماً مشخص نشده و سایر باشگاه‌ها به دنبال دریافت امتیاز رایگان و فعالیت در لیگ دسته دوم هستند. البته که در کنار سرخابی‌ها، باشگاه گل‌گهر سیرجان هم برای ورود به عرصه فوتبال زنان در حال بررسی شرایط بود که سرانجام سیرجانی‌ها هم تصمیم نهایی خود را گرفتند.

گل‌گهر پرچم سیرجان را بالا نگه می‌دارد!

مسئولان باشگاه گل‌گهر که در ابتدا هدف‌شان تیمداری در لیگ دسته دوم بود، با توجه به شرایط پیش‌آمده برای شهرداری سیرجان، به سراغ دریافت امتیاز این تیم رفتند و گفته می‌شود طی روزهای آتی رسماً فرآیند انتقال امتیاز شهرداری به گل‌گهر انجام خواهد شد؛ چرا که شب گذشته باشگاه گل‌گهر با انتشار بیانیه‌ای رسماً از حضور در لیگ برتر فوتبال زنان خبر داد تا بعد از سپاهان، ملوان و پیکان، چهارمین باشگاه حرفه‌ای باشد که همزمان در فوتبال مردان و زنان فعالیت می‌کند.

جهان‌نجاتی،اولین سرمربی تاریخ تیم زنان گل‌گهر؟

مریم ایراندوست پیش از آنکه خبر انحلال شهرداری سیرجان رسانه‌ای شود، پایان همکاری خود با این تیم را اعلام کرده بود و حالا در شرایطی انتقال امتیاز شهرداری به گل‌گهر انجام می‌شود که مدیران باشگاه سیرجانی در فاصله حدوداً 2 ماه تا شروع فصل جدید باید به سراغ تعیین کادرفنی بروند. براساس آخرین خبرها، مریم جهان‌نجاتی، سرمربی سابق شهرداری سیرجان و البته سکان‌دار پیشین تیم جوانان ایران، گزینه اصلی هدایت گل‌گهر است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جهان‌نجاتی که تجربه قهرمانی با شهرداری سیرجان در لیگ برتر را دارد، به‌زودی در نقش اولین سرمربی تاریخ تیم زنان گل‌گهر سیرجان معرفی خواهد شد و سرمه‌ای‌پوشان براساس تفکرات جهان‌نجاتی وارد بازار تابستانه می‌شوند و تمرینات خود را هم به‌زودی آغاز می‌کنند.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:سعید زارعیان

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا