فوتبال

ستاره‌ها در راه سیرجان

ستاره‌ها در راه سیرجان

بعد از رسمی‌شدن حضور گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر فوتبال زنان، به نظر می‌رسد که سرمه‌ای‌پوشان جزو فعال ترین تیم‌های بازار تابستانه باشند.

به گزارش فوتبالز مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان بعد از مصوب‌شدن قانون الزام باشگاه‌ها به فعالیت در حوزه فوتبال زنان در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای، نامه رسمی خود برای حضور در این عرصه را به سازمان لیگ ارسال کردند. بعد از رایزنی‌های انجام شده، مسئولان باشگاه گل‌گهر به سراغ آن رفتند تا در عالی‌ترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال زنان تیمداری کنند و براساس رایزنی‌های انجام شده، انتقال تیم «شهرداری سیرجان» که دومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ برتر زنان محسوب می‌شود به گل‌گهر منتقل خواهد شد.

مدیران سازمان لیگ هنوز رسماً انتقال امتیاز شهرداری به گل‌گهر را تایید نکرده‌اند اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که بعد از طی‌شدن مراحل اداری، این انتقال امتیاز رسمی خواهد شد تا بعد از سپاهان اصفهان، ملوان بندرانزلی و پیکان تهران، گل‌گهر سیرجان چهارمین باشگاهی باشد که به صورت همزمان در فوتبال مردان‌وزنان مشغول به فعالیت است و در لیگ برتر کار خود را دنبال کند؛ البته که خودروسازان در فصل اخیر در لیگ برتر فوتبال مردان نتوانستند سهمیه خود را حفظ کنند و راهی لیگ دسته اول شدند.

گل‌گهری‌ها در شرایطی ورودشان به لیگ برتر فوتبال زنان رسمی شده که با وجود طرح شایعات مختلف، به نظر می‌رسد که انتخاب مریم جهان‌نجاتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال زنان این باشگاه قطعی است. جهان‌نجاتی که خود کارمند باشگاه سیرجانی محسوب می‌شود، 2 قهرمانی در لیگ برتر را همراه تیم شهرداری سیرجان تجربه کرده و روزهای خوبی را در جمع سبزپوشان گذرانده است و حالا بعد از دوره‌ای حضور در تیم ملی جوانان، احتمالاً به‌زودی در نقش اولین سرمربی تاریخ تیم زنان گل‌گهر معارفه خواهد شد.

در انتظار معارفه رسمی جهان‌نجاتی

جهان‌نجاتی البته هنوز واکنش رسمی به انتخاب‌اش به عنوان سرمربی گل‌گهر نداشته اما احتمالاً این انتقال طی روزهای آینده رسمی خواهد شد. بدون‌شک حضور این سرمربی باتجربه می‌تواند توأمان با جذب ستاره‌های پرشمار از سوی گل‌گهری باشد و به نظر می‌رسد که به مانند دوره مریم جهان‌نجاتی در تیم شهرداری سیرجان، احتمالاً بازهم مهره‌های نام‌آشنا به عضویت تیم سیرجانی در خواهند آمد و گل‌گهر در قامت یک مدعی کسب عنوان قهرمانی پا به عرصه فوتبال زنان می‌گذارد.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در راه سیرجان

زهرا خواجوی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که در فصول اخیر عضوی از تیم خاتون بم بود و روزهای پرماجرایی را در این تیم گذراند، بعد از حادثه تلخ رانندگی توانسته به شرایط ایده‌آل بازگردد و حالا گفته می‌شود خبری از ادامه همکاری او با تیم بمی نخواهد بود. جدایی خواجوی از خاتون بدون‌شک می‌تواند او را به چهره ویژه بازار نقل‌وانتقالات تبدیل کند و براساس آخرین خبرها، احتمالاً این دروازه‌بان باتجربه، دروازه‌بان شماره یک گل‌گهر در فصل پیش‌رو خواهد بود که حضور در تیم سیرجانی و رقابت احتمالی با خاتون برای کسب عنوان قهرمانی می‌تواند به جذابیت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در فصل پیش‌رو اضافه کند.

در انتظار کوچ زوج شبنم و افسانه، از شمال به کویر!

شبنم بهشت و افسانه چترنور، 2 بازیکن موردپسند مریم جهان‌نجاتی در دوران سرمربیگری‌اش در عرصه باشگاهی محسوب می‌شوند که آن‌ها در قهرمانی‌های به‌دست آمده برای شهرداری سیرجان نقش پررنگی داشتند. در فصل گذشته که جهان‌نجاتی در چرخه سرمربیان لیگ برتری نبود، این زوج موفق فوتبال زنان راهی ملوان بندرانزلی شدند که چترنور توانست مشترک با زهرا قنبری، عنوان خانم گلی را از آن خود کند. حالا گفته می‌شود با توجه به حضور احتمالی مریم ایراندوست در ملوان و احتمال سرمربیگری مریم جهان‌نجاتی در گل‌گهر، احتمالاً بهشت و چترنور در مسیر تیم سیرجانی قرار خواهند گرفت و بدون‌شک جذب همزمان خواجوی در کنار این 2 ستاره می‌تواند تنور بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال زنان را بیش از پیش داغ کند.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:ایسنا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا