روزنامه فوتبالز

شماره 1233 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1233 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 1233 روزنامه فوتبالز می خوانید:

جهت خواندن مشروح کامل خبرها روی تیتر مربوطه کلیک کنید

سلیمانی با هیچ بازیکنی موضع گیری ندارد

نادره درودیان، رئیس دپارتمان زنان فدراسیون فوتبال، در خصوص لغو بازی‌های داخل سالن آسیا و عدم اعزام تیم ملی فوتسال زنان به این رقابت‌ها اظهار داشت: ما هنوز به صورت رسمی از کمیته ملی المپیک نامه‌ای در خصوص کنسل شدن بازی‌های داخل سالن دریافت نکردیم. البته در نامه‌ای هم که به صورت غیر رسمی ما در برخی رسانه‌ها دیدیم این بود که گویا عربستان در شهر ریاض به دنبال این است که میزبانی این رقابت‌ها را قبول کند.

امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم ملی رخ بدهد

دروازه‌بان تیم پالایش نفت آبادان درباره شرایط این تیم و زمان برگزاری اردوها هم گفت: در حال حاضر همه بازیکنان در آبادان حضور دارند و اگر اشتباه نکنم حدود سه هفته است که تمرینات تیم را شروع کردیم. بازی اول ما با تیم حفاری است که به نوعی یک دربی برای ما به شمار می‌رود. این بازی حساسیت خودش را دارد و طبیعتاً فشار خاص خودش را خواهد داشت. فعلاً بر اساس برنامه کادر فنی پیش می‌رویم تا از نظر جسمی و روحی بتوانیم به آن آمادگی لازم و مورد نظر دست پیدا کنیم.

استقبال بی نظیر از دوره بین المللی دانش افزایی فوتسال

دوره ۲ روزه بین المللی دانش افزایی فوتسال با تدریس فرناندوی اسپانیایی و علی صانعی سرمربی تیم ملی امید کشورمان آغاز شد. در روز نخست نکاتی در رابطه با دفاع کامبیوس و سیستم ٠_۴ تدریس شد. از نکات جالب حضور ۱۳٠ مربی آقایان و بانوان از نقاط مختلف کشور در این کلاس بود. ۸ مربی لیگ برتری بهمراه مدرسان فوتسال نیز در این دوره حضور یافتند. این دوره به همت دکتر کاظم رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال و حسین شمس مدرس ارزنده فوتسال برگزار شد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا