روزنامه فوتبالز

شماره 1244 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1244 روزنامه فوتبالز منتشر شد ||

گزیده آنچه در شماره 1244 روزنامه فوتبالز می خوانید:

جهت خواندن مشروح کامل خبرها روی تیتر مربوطه کلیک کنید

نسل طلایی فوتسال زنان حیف شدند

فرزانه توسلی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی فوتسال زنان خاطرنشان کرد: مسابقات المپیک داخل سالن قرار بود اواخر آذر ماه در تایلند برگزار شود اما به تعویق افتاد و حال معلوم نیست که برگزار شود. ما در هشت ماه گذشته هر ماه اردو داشتیم اما آخرین مسابقه رسمی و بزرگ ما جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ و قهرمانی ایران بود. از آن تاریخ تاکنون مسابقات جام ملت‌ها والمپیک داخل سالن برگزار نشد.

در انتظار یک انتقال جذاب در فوتبال زنان

رسول خطیبی بعد از پذیرش سکان مدیرعاملی پیکان، سیروس دین‌محمدی را به عنوان مشاور فنی خود انتخاب کرده و تصمیم به ابقای امید روانخواه به عنوان سکان‌دار تیم فوتبال مردان پیکان گرفته است. در شرایطی‌که پیکان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان با حضور در رتبه ششم جدول 10 تیمی کارش را به پایان برد، حالا خطیبی به دنبال انتخاب یک سرمربی اسم‌ و رسم‌دار برای تیمش است و گفته می‌شود در حالی‌که از نیلوفر اردلان به عنوان گزینه هدایت تیم زنان پرسپولیس یاد می‌شد، او در آستانه پذیرش هدایت خودروسازان است.

پاسخ منفی جعفری به استقلال

جعفری با تأیید این خبر گفت: امسال به عنوان سرمربی در کنار خاتون بم خواهم بود. مذاکراتی هم با استقلال داشتم که آن را رد نمی‌کنم اما تصمیم نهایی من ماندن در کنار خاتون است و این روزها نیز برای حضور هر چه بهتر در رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌های تیم را دنبال می‌کنم.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا