فوتسال

زنجان نیازمند یک تیم فوتسالی است

زنجان نیازمند یک تیم فوتسالی است ||

بازیکن زنجانی تیم ملی فوتسال و پالایش نفت آبادان گفت: استان زنجان استعدادها و ظرفیت‌های زیادی در فوتسال زنان دارد که در صورت داشتن یک تیم منسجم فوتسالی می‌تواند از این ظرفیت‌ها بهره برداری کند.

به گزارش فوتبالز محدثه محمدی اظهار داشت: نبود حمایت های کافی در استان زنجان موجب شد برای ادامه فعالیت ورزشی خود به استان دیگری سفر کنم.

محمدی افزود: حدود ۹ سال پیش به مدت یکسال در تیم فوتسال شهرداری زنجان بازی کردم اما متاسفانه به دلیل نبود حمایت کافی و پرداخت نشدن به موقع دستمزدها مجبور شدم به تیم های دیگر بپیوندم.

وی با بیان اینکه ۱۳ سال است به طور حرفه ای فوتسال بازی می کنم، اضافه کرد: زادگاهم زنجان تیم فوتسالی در لیگ های برتر کشوری ندارد، درحالی‌که اگر دارای تیم در این لیگ‌ها بود، من و دیگر فوتسالیست های استان تمایل داشتیم در این تیم بازی کنیم.

این بازیکن زنجانی ادامه داد: مهسا کمالی و فاطمه رحمتی از دیگر بانوان فوتسالیست استان هستند که در تیم های سایپای تهران و حفاری اهواز بازی می کنند و در صورتی که استان زنجان یک تیم فوتسالی در لیگ برتر داشته باشد امکان بازگشتن آنان به استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال زنان جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است، گفت: سال گذشته در لیگ برتر فوتسال زنان کشور که با حضور هشت تیم و ۱۴ بازی برگزار شد ۱۴ گل را به ثبت رساندم.

محمدی با بیان اینکه از نظر تعداد گل ثبت شده با خانم گل این رقابت‌ها اختلاف بسیار ناچیزی داشتم، خاطر نشان کرد: تعداد گل‌ها و شاخص های دیگر موجب شد جزو گزینه های بهترین بازیکنان زن جهان قرار بگیرم.

💻منبع:ایرنا 📸عکس:فاطمه شمس

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا