فوتبال

نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال زنان

نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال زنان ||

با نزدیک شدن به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران بازار نقل و انتقالات رونق گرفته است.

به گزارش فوتبالز در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران و آغاز تمرینات تیم ها نقل و انتقالات هم آغاز شده است.

از باشگاه ملوان بندر انزلی خبر می رسد که سپیده نزهتی مدافع فصل گذشته ملوان قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با ملوان تمدید کرد. نزهتی در تمام سال‌های حضورش در فوتبال زنان ایران در تیم ملوان بازی کرده است.

کوثر عنبری مدافع فصل گذشته ملوان هم قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با ملوان تمدید کرد. عنبری سابقه بازی در تیم‌های پالایش گاز ایلام و سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه دارد.

غزل مرشدی هافبک فصل گذشته‌ی ملوان نیز قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با ملوان تمدید کرد. مرشدی ۱۹ ساله سابقه بازی در تیم های ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام و خاتون بم را نیز در کارنامه دارد.

الهه افشاردوست مدافع فصل گذشته‌ی ملوان قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با ملوان تمدید کرد. افشاردوست ۱۹ ساله سابقه بازی در تیم سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه دارد.

همچنین ثنا صادقی هافبک ملی پوش تیم فوتبال زنان سپاهان پس از یک فصل دوری دوباره پیراهن ۱۸ این تیم را بر تن کرد.

صادقی فصل گذشته در حالی که مصدومیت داشت با خواست خود از تیم فوتبال زنان سپاهان جدا و به تیم شهرداری سیرجان پیوست با شروع نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال زنان پس از مذاکره با مدیران سپاهان بار دیگر به تیم سابق پیوست تا دوباره فصلی طلایی را تجربه کند.

صادقی علاوه بر رده های مختلف ملی، سابقه بازی در تیم های شهرداری سیرجان، راهیاب ملل، هیئت فوتبال البرز و سپاهان را در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است گلنوش خسروی و زهرا علیزاده نیز این فصل در سپاهان بازی خواهند کرد.

💻منبع:برنا-باشگاه ملوان 📸عکس:معصومه کاظمی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا