فوتبال

بی‌خطرترین لیگ دنیا!

بی‌خطرترین لیگ دنیا! ||

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال زنان در حالی فردا برگزار می‌شود که احتمالا قبل از قرعه کشی دو تیم از این مسابقات انصراف دهند. سازمان لیگ فوتبال برای پر کردن جای خالی این دو تیم برنامه خاصی دارد.

به گزارش فوتبالز قرعه کشی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان فردا برگزار می‌شود اما در روزهای اخیر اخباری مبنی بر انصراف دو تیم از لیگ برتر به گوش رسیده است و طبق گفته گلاره ناظمی یکی از تیم‌هایی که به جای این دو تیم وارد لیگ برتر می‌شود، آوا تهران است که فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه نهم به لیگ دسته یک سقوط کرد اما حالا با این وضعیت بار دیگر در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند.

طبق شنیده ها تیم های پیکان و سلیمی بوشهر به علت تامین نشدن منابع مالی قرار است از لیگ برتر انصراف دهند. دو تیمی که یکی از آنها پشتوانه ایران‌خودرو را دارد و دیگری انواع پتروشیمی ها را در استان خود جای داده اما برای تیم های فوتبال زنانشان منابع مالی تامین نمی‌شود. گلاره ناظمی که همیشه به ده تیمی بودن لیگ تاکید دارد بدون شک نمی‌خواهد لیگ با ۸ تیم برگزار شود و حالا سریعا باید دو جایگزین پیدا کند. اولین جایگزین که همان آوا است اما برای جایگزین دوم هنوز تصمیم گیری نشده چرا که هنوز مشخص نیست دو تیم انصراف می‌دهند یا فقط یک تیم اما چیزی که احتمالش می‌رود، بازگشت تیم فرا ایساتیس کران فارس به عنوان تیم بعدی به لیگ برتر است. فرا ایساتیس فصل قبل دهم شد و سقوط کرد و احتمالا این تیم هم همراه با آوا دوباره به لیگ برتر باز می‌گردد.

اگر این اتفاق بیافتد و آوا و فرا ایساتیس به لیگ برتر بازگردند می توان آن را یکی از جالب ترین اتفاقات فوتبال دانست.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:علیرضا زینلی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا