فوتبال

سپاهان در اندیشه کسب جام

سپاهان در اندیشه کسب جام ||

در چند روز گذشته باشگاه سپاهان در فوتبال زنان تحرکات زیادی داشته و توانسته چند بازیکن با کیفیت را جذب کند. حالا سپاهان را می توان یکی از مدعیان کسب جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان دانست.

به گزارش فوتبالز لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار است از ۲۷ مهر ماه آغاز شود. از همین رو تیم ها در تلاشند تا بهترین نفرات را جذب کنند تا ابزار لازم برای عملکرد درخشان را در اختیار داشته باشند. یکی از تیم هایی که این روزها به سراغ جذب بازیکنان با کیفیت رفته سپاهان است. سپاهانی ها تا کنون نتوانسته اند در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کنند و بهترین عملکرد آن ها مربوط به دو فصل قبل است که با مریم ایراندوست نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان شدند. سپاهانی ها فصل گذشته عملکرد مناسبی نداشتند و به رتبه چهارم لیگ رسیدند. البته نگاه باشگاه سپاهان در سال گذشته، نگاه بومی گرایی بود که نتیجه نداد و این نگاه برای فصل جدید تغییر کرد.

اما با شروع فصل نقل و انتقالات این فصل، سپاهان در اولین قدم به سراغ بیان محمودی رفت که سابقه سرمربیگری در این تیم را داشت. آن ها در ادامه هم با جذب بازیکنانی مثل مرضیه نیکخواه، زهرا علیزاده، ثنا صادقی، گلنوش خسروی و فاطمه اردستانی و همچنین حفظ شاکله تیم فصل گذشته خود نشان دادند که این فصل فقط به سکو و احتمالا قهرمانی فکر می کنند.

البته پرونده نقل و انتقالاتی تیم فوتبال زنان سپاهان هنوز بسته نشده و با مصدومیت زهره کودایی دروازه بان این تیم، حالا سپاهانی ها در فکر جذب دروازه بان هستند که گفته می شود با رها یزدانی به توافق رسیده اند. باید دید سپاهان پس از سال ها حضور در لیگ برتر فوتبال زنان می تواند بالاخره طعم قهرمانی این مسابقات را بچشد یا خیر.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:زهرا شکیبا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا