فوتسال

سپاهان در پایان فصل همه را شگفت‌زده خواهد کرد

سپاهان در پایان فصل همه را شگفت‌زده خواهد کرد ||

سرمربی تیم فوتسال زنان سپاهان گفت: بازیکنان بومی جوان و با انگیزه هستند و در این جلساتی که با آن‌ها کار کردم متوجه رشد آن‌ها حتی نسبت به روز‌های گذشته شدم. مطمئن هستم تیمی خواهیم داشت که در پایان فصل همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالز هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از سال‌ها دوری دوباره تصمیم به حضور در این مسابقات گرفته است.

سپاهانی‌ها هدایت تیم را به معصومه رضازاده‌ای سپردند که ۱۴ سال سابقه بازی در رده‌های مختلف ملی و باشگاهی با پیراهن تیم های پرسپولیس، راه‌آهن، نفت تهران و سایپا، ۵ قهرمانی و ۳ نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را در کارنامه را داشته است.

معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال زنان سپاهان اظهار داشت: از زمانی که متوجه شدیم سپاهان به دنبال حضور در لیگ برتر فوتسال است، جلساتی با بهارک حقانی‌فر معاونت ورزش قهرمانی زنان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد. باشگاه برنامه‌های خود را ارائه داد، ما هم برنامه‌ دادیم و در نهایت به توافق رسیدیم. چند بازیکن باتجربه جذب کردیم و برای بازیکنان جوان نیز تست‌های انتخابی برگزار شد و با ۱۸ بازیکن لیگ را آغاز خواهیم کرد.

رضازاده تصریح کرد: تیم دیر بسته شد، شاید اگر زودتر اقدام می‌کردیم، می‌شد بازیکنان دیگری را نیز اضافه کنیم، هدف امسال باشگاه حضور آبرومندانه در مسابقات است چون دوران بدنسازی خوبی نیز نداشتیم، برای فصول آینده به سمت قهرمانی حرکت خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان گفت: باید تشکر کنم از مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه و مدیریت ورزش قهرمانی که باتوجه‌ به این که در بودجه کلی باشگاه برای فصل جاری، تیم‌داری در فوتسال زنان در نظر گرفته نشده بود، حمایت‌های لازم را انجام دادند و با همه سختی‌ها این تیم تشکیل شد.

وی ادامه داد: لیگ امسال یکی از بهترین دوره‌های چند سال اخیر خواهد بود، بازیکنان در تیم‌ها پخش شدند و ۴ تیم بازیکنان باکیفیت بسیار خوبی دارند، سایر تیم‌ها نیز دست‌ و پا بسته نیستند و هیچ تیمی از پیش‌برنده نیست، این باعث افزایش جذابیت لیگ در فصل پیش رو خواهد شد.
رضازاده با بیان این که ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم سپاهان را بازیکنان بومی تشکیل دادند، خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌توانستیم از پتانسیل اصفهان استفاده کردیم و در نقاطی که ضعف داشتیم از دیگر بازیکنان کمک گرفتیم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: بازیکنان بومی جوان و با انگیزه هستند و در این جلساتی که با آن‌ها کار کردم متوجه رشد آن‌ها حتی نسبت به روز‌های گذشته شدم؛ مطمئن هستم تیمی خواهیم داشت که در پایان فصل همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

💻منبع:فارس 📸عکس:سارا سعادت  ✍️خبرنگار:اجمین هوسپیان

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا