فوتسال

فینالیست‌های لیگ فوتسال زنان مناطق مشخص شدند

فینالیست‌های لیگ فوتسال زنان مناطق مشخص شدند ||

پس از برگزاری دو دیدار پرگل و زیبا، ستاره‌ساز فارس و طبیعت تهران به عنوان فینالیست‌های لیگ فوتسال زنان مناطق شناخته شدند.

به گزارش فوتبالز در نخستین دیدار از دور نهایی مسابقات فوتسال زنان مناطق که ساعت 13 در سالن آمنه شهر تهران برگزار شد، تیم ستاره‌ساز فارس موفق شد با نتیجه 4-1 از سد شمس‌اوز فارس بگذرد. در این مسابقه بهناز درویش‌بیگی تک گل شمس‌اوز را به ثمر رساند اما الهه کریمی (2 گل)، غزال محمدی و زهرا جوانمردی چهار بار برای ستاره‌ساز گلزنی کردند تا با این پیروزی به دیدار فینال راه پیدا کنند.

الهام مبارکی (داور) و آنیسا اسحاقی (داور دوم) از استان البرز، نازنین پاک‌نعمت (داور سوم) و رضوان سروری(وقت‌نگهدار) از تهران و طاهره کشتیرانی (ناظر داوری) از استان قزوین، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دومین دیدار این مرحله استقلال بیدستان قزوین و طبیعت تهران از ساعت 15 به مصاف هم رفتند که تیم تهرانی در یک بازی هدفمند موفق شد با نتیجه 6-1 حریف قزوینی خود را از پیش رو بردارد. پری ابراهیم‌زاده (2 گل)، مستوره رحمانی، پریسا نوراللهی، حنانه باسره و رومینا زند، 6 گل طبیعت تهران را به ثمر رساندند تا تنها گل فاطمه غلامی هم نتواند گرهی از کار استقلال بیدستان باز کند. با این پیروزی طبیعت تهران راهی دیدار فینال شد.

سمیه یدی (داور) و معصومه کهن‌ترابی (داور دوم) از استان البرز، اعظم حسینی (داور سوم) از استان قم، سمانه نورمحمدی (وقت نگهدار) از استان البرز و پرستور عرفانی (کمک داور) از استان تهران این بازی را قضاوت کردند.

این مسابقات روز جمعه با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال در سالن آمنه تهران و همچنین مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و مدال به تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. طبق برنامه اعلامی ساعت 12 در دیدار رده‌بندی شمس‌اوز فارس و استقلال بیدستان قزوین به مصاف هم خواهند رفت و طبیعت تهران و ستاره‌ساز فارس ساعت 14 برای تیم قهرمان این دوره از مسابقات دیدار فینال را برگزار می‌کنند.

💻منبع:سازمان لیگ فوتسال 📸عکس:فاطمه شمس

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا