فوتسال

هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان+جدول

هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان+جدول ||

هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان ایران امروز با چهار مسابقه برگزار شد. در این هفته رایزکو صفادشت استراحت داشت و سپاهان هم اولین دیدارش را در لیگ برتر انجام داد که مقابل نفت امیدیه شکست خورد.

به گزارش فوتبالز هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان امروز برگزار شد که مهم ترین دیدار هفته را خوزستانی ها در اهواز برگزار کردند که برنده ای نداشت تا سایپا به صدر جدول صعود کند. در این هفته سپاهان هم اولین دیدارش را برگزار کرد و اولین شکستش رقم خورد.

ملی حفاری اهواز- پالایش نفت آبادان؛ دربی خوزستان برنده نداشت

در اهواز امروز دو‌ تیم ملی حفاری میزبان پالایش نفت آبادان بود. ملی حفاری هفته گذشته مقابل فولاد هرمزگان متوقف شد و پالایش نفت هم نفت امیدیه را شکست داده بود. در دربی امروز ملی حفاری گل اول را به ثمر رساند اما پالایش نفت در اواسط نیمه دوم به گل تساوی رسید تا بازنده این مسابقه نباشد.

سایپا- مهرعظام؛ طوفان یک نیمه ای سایپا

سایپا و مهرعظام امروز در تهران به مصاف هم رفتند. در این دیدار ابتدا مهرعظام به گل رسید تا سایپایی ها در شوک فرو روند. در ادامه سایپا با گلزنی فاطمه رحمتی بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با نتیجه یک بر یک پایان یافت. در نیمه دوم سایپایی ها در عرض ۳ دقیقه ۳ گل زدند و چهار یک پیش افتادند تا با گل دقایق پایانی فرشته خسروی، با نتیجه پنج بر یک پیروز شوند و به صدر جدول صعود کنند.

نفت امیدیه- سپاهان اصفهان؛ شروع بد سپاهان در فوتسال زنان

نفت امیدیه پس از شکست هفته گذشته مقابل نفت آبادان، امروز در امیدیه میزبان سپاهان بود و برای کسب اولین امتیاز خود در لیگ برتر فوتسال به میدان آمده بود. نفتی های امیدیه با ارائه یک بازی دلچسب توانستند با نتیجه ۵ بر صفر سپاهان را شکست دهند و به اولین ۳ امتیاز خود دست پیدا کنند. سپاهانی ها چند روزی بیشتر نیست که تیم خود را تشکیل داده اند و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارند.

مس رفسنجان- فولاد هرمزگان؛ ۳ امتیاز برای فولاد با طعم پسته

فولاد هرمزگان که این فصل به لیگ برتر فوتسال صعود کرده است امروز در رفسنجان با گل دقایق پایانی راضیه پرسه توانست مس را شکست دهد و اولین بردش را بدست بیاورد. فولاد با این برد به رتبه سوم صعود کرد.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:سوگند نظمی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا