فوتبال

این تیم ماحصل رنج و تلاش دختران این دیار است

این تیم ماحصل رنج و تلاش دختران این دیار است ||

دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر در نامه‌ای به باشگاه‌ها و موسسات ورزشی استان بوشهر اعلام کرده است که امتیاز تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان استان بوشهر فروخته می‌شود.

به گزارش فوتبالز حسین مرادی دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر در نامه‌ای به باشگاه‌ها و موسسات ورزشی استان بوشهر اعلام کرده است که امتیاز تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان استان بوشهر فروخته می‌شود.
در این نامه آمده است: نظر به اینکه باشگاه ستارگان ساحل سلیمی تنگستان قصد فروش امتیاز خود را در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور دارد، با توجه به اینکه اولویت با خریداری باشگاه‌های استان است ظرف مدت پنج روز نسبت به ارسال درخواست فعالیت و خرید امتیا خود را طریق اتوماسیون اداری اقدام کنید.

سلیمی مالک باشگاه ستارگان ساحل سلیمی تنگستان در خصوص مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان گفت: به فرمانداری مراجعه کردیم ولی آقای ریاحی معاون سیاسی حاضر به جلسه با ما نشد و حتی اداره ورزش و جوانان شهرستان هم هیچ اقدامی انجام نداد و گفت کاری از دست ما بر نمی‌آید.

وی تصریح کرد: با مراجعه به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر فقط البسه تیم را متقبل شد و قول داد در ادامه مسیر کمک کنند.

هر نهادی قبول کند ما تیم را تحویل خواهیم داد

سلیمی در خصوص جذب اسپانسر هم اظهار کرد: هر شرکت و نهادی که بخواهد ما تیم را با شروطی به آن‌ها واگذار خواهیم کرد ولی ما شرایطی از جمله اینکه تیم از استان تا پنج سال خارج نشود و نام تیم نیز تغییر نکند زیرا این تیم ماحصل رنج و تلاش دختران این دیار است.
سلیمی در خصوص بودجه مورد نیاز تیمش برای فصل جدید لیگ برتر بانوان و هم عنوان کرد: ما با ۱۰ میلیارد می‌توانیم در لیگ تیم داری کنیم که این مبلغ شامل خرید بازیکن، هزینه سفر و هتل می‌شود که مبلغ زیادی نیست.
مالک باشگاه سلیمی تنگستان با بیان اینکه به هر نهادی که فکر کنید سر زدیم عنوان کرد: آقای موزیری رئیس هیات فوتبال شهرستان با مسئول دفتر نماینده تنگستان در مجلس صحبت کرد ولی ایشان توجهی به خواسته ما نکردند و حتی خودم مستقیم با نماینده مجلس صحبت کردم ولی اتفاقی رخ نداد.

سلیمی در پایان تصریح کرد: به صورت حضوری به بخشدار دلوار مراجعه کردم که قرار ملاقاتی با مدیران گمرک بوالخیر و دلوار ترتیب دهد ولی اقدامی نشد و پیگیری‌ها هم بی‌نتیجه ماند.

💻منبع:فارس📸عکس:اینستاگرام

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا