فوتبال

خاتون فقط چند ثانیه تا اولین برد کم آورد

خاتون فقط چند ثانیه تا اولین برد کم آورد ||

روز دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان زنان آسیا در گروه بی امروز با دیدار خاتون ایران و کایا اف سی فیلیپین آغاز شد و دقایقی قبل به پایان رسید. دیداری که تا آخرین لحظات به سود خاتون بود اما فقط چند ثانیه نماینده ایران کم آورد.

به گزارش فوتبالز روز دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان زنان آسیا در گروه بی امروز با دیدار خاتون ایران و کایا اف سی فیلیپین آغاز شد. این دیدار برای خاتون بسیار مهم بود چرا که می توانست با پیروزی در این دیدار صعودش را تقریبا قطعی کند. نماینده ایران بازی را بهتر آغاز کرد و در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود تا اینکه دقیقه چهلم بازی مزد برتری خود را گرفت و توسط زهرا قنبری از روی نقطه پنالتی به گل رسید. نیمه اول این مسابقه با همین نتیجه پایان یافت. در نیمه دوم هم خاتون سوار بازی بود و چندین موقعیت گل را هم از دست داد تا اینکه در دقیقه ۹۴ روی یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کرد و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. خاتون های ایران فقط سی ثانیه با اولین بردشان در لیگ قهرمانان زنان آسیا فاصله داشتند.

خاتونی ها حالا یک امتیازی شدند و برای صعود در دیدار آخر خود مقابل نماینده تایلند می توانند با یک پیروزی به دور بعد صعود کنند. دیدار بعدی خاتون روز شنبه با کالج اسکولرز تایلند است. در دیدار دیگر این گروه امروز ملبورن سیتی استرالیا به مصاف کالج اسکولرز تایلند می رود.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:زهرا شکیبا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا