فوتسال

هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان+جدول

هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان+جدول ||

هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با چهار مسابقه انجام شد که دو تیم صدرنشین سایپا و پالایش نفت آبادان مقابل رقبا پیروز شدند تا همچنان جدال خود را برای صدرنشینی حفظ کنند. نفت امیدیه هم در این هفته با قرعه استراحت مواجه شد.

به گزارش فوتبالز هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان امروز با چهار مسابقه در چهار شهر مختلف برگزار شد. شاید از حالا بتوان فهمید کدام تیم ها برای قهرمانی باید بجنگند و کدام تیم ها هم برای سقوط نکردن باید تلاش کنند.

پالایش نفت آبادان- مس رفسنجان؛ نفتی ها در تعقیب سایپا

پالایش نفت آبادان امروز میزبان مس رفسنجان بود. دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما نفتی ها در نیمه دوم ۳ بار دروازه مس را گشودند تا با ۷ امتیاز پشت سر سایپا ۹ امتیازی قرار بگیرند. پالایش و سایپا هفته آینده باید به مصاف هم بروند.

فولاد هرمزگان- سایپا؛ کامبک سایپا مقابل میزبان

در بندعباس امروز دو تیم فولاد هرمزگان و سایپا به مصاف هم رفتند. فولادی ها کار را بهتر آغاز کردند و توسط الهه شهلایی به گل اول رسیدند اما این پایان کار نبود و سایپا تواست بازی را برگرداند و در پایان با حساب ۴ بر ۲ پیروز از زمین خارج شود تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بماند. نگار یعقوبی در این دیدار برای سایپا هت‌تریک کرد تا ستاره تیمش باشد.

سپاهان اصفهان- ملی حفاری اهواز؛ اولین برد سپاهان در لیگ برتر

سپاهان اصفهان که هفته گذشته مقابل نفت امیدیه شکست ۵ بر صفر را متحمل شده بود امروز در اصفهان توانست با نتیجه ۳ بر یک مقابل ملی حفاری اهواز پیروز شود تا نخستین برد شاگردان معصومه رضازاده در لیگ برتر فوتسال بدست بیاید. سپاهان با این نتیجه از انتهای جدول هم جدا شد.

مهرعظام- رایزکو صفادشت؛ مهرعظام جدی ترین گزینه سقوط

نبرد تیم های بدون برد لیگ امروز بین مهرعظام و رایزکو در اسلامشهر برگزار شد. در این دیدار رایزکو تیم برتر میدان بود و در نهایت توانست با نتیجه پرگل پنج بر صفر پیروز شود و اولین بردش را در دومین دیدارش به دست آورد. این سومین دیدار مهرعظام در لیگ بود که با سومین شکست این تیم همراه شد. مهرعظام یکی از تیم هایی بود که در روز های آخر تشکیل شد و حالا جدی ترین گزینه سقوط است.

نتایج و جدول لیگ برتر فوتسال زنان

💻منبع:فوتبالی+فوتبالز 📸عکس:سوگند نظمی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا