روزنامه فوتبالز

شماره 1269 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1269 روزنامه فوتبالز منتشر شد ||

گزیده آنچه در شماره 1269 روزنامه فوتبالز می خوانید:

جهت خواندن مشروح کامل خبرها روی تیتر مربوطه کلیک کنید


لیگ امسال پویاتر شده است

امامی بیان کرد: نسبت به فصل گذشته چند بازیکن خوب‌ و با تجربه‌مان را از دست داده‌ایم اما جوانان خوبی به تیم اضافه شده‌اند که البته در هفته‌های ابتدایی هنوز به هماهنگ کامل رسیده‌اند؛ به هر حال ۵۰ درصد تیم ما تغییر کرده است ولی هفته به هفته بهتر خواهند شد.


دختران ایرانی پتانسیل بالایی دارند

مرضیه جعفری گفت: بچه‌های تیم من بار دیگر نشان دادند که چقدر در این کشور، دختران ایرانی پتانسیل بالایی دارند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. جا دارد از مردم ایران هم تشکر کنم که به ما دلگرمی دادند و واقعا انرژی مثبت‌شان محرک تیم ما بود و خوشحالم که توانستیم خوشحال‌شان کنیم.


ستایش سعید دقیقی از درخشش خاتون بم در آسیا

سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر قزوین، با ابراز تحسین از عملکرد درخشان خاتون بم، گفت: از عملکرد دختران بمی واقعا لذت بردم و افتخار کردم. آنها با وجود همه محدودیت‌ها و کمبود امکانات، توانستند به موفقیت بزرگی دست یابند و نام ایران را در آسیا پرآوازه کنند. این پیروزی نشان می‌دهد که فوتبال زنان ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و آینده‌ای روشن در انتظار آن است. دقیقی در ادامه افزود: صمیمانه به دختران خاتون بم تبریک می‌گویم و برایشان در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها با روحیه بالای خود نشان دادند که قادر هستند به موفقیت‌های بیشتری دست یابند. موفقیت خاتون بم می‌تواند انگیزه‌ای برای سایر تیم‌های فوتبال زنان باشد و به رشد و توسعه این رشته ورزشی در کشور کمک کند.


◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا