فوتبال

تمام هدف و تمرکز تیم صعود بود‌

تمام هدف و تمرکز تیم صعود بود‌ ||

پس از صعود خاتون بم به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان زنان آسیا، یکی از بازیکنانی که مورد توجه قرار گرفت شهناز جعفری زاده مدافع راست این تیم بود که دو گل حساس به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالز شهناز جعفری زاده مدافع راستی که سال هاست در بم توپ می زند و افتخارات زیادی همراه خاتون کسب کرده است. او این روز ها به واسطه دو گل حساسی که در دو مرحله مقدماتی و اصلی لیگ قهرمانان به ثمر رسانده مورد توجه قرار گرفته است.

شهناز جعفری زاده گفت: بازی های سختی را گذراندیم هم دور اول و مخصوصا دور دوم ولی تمام هدف و تمرکز تیم صعود بود‌ که خدا را شکر اتفاق افتاد.

جعفری زاده درباره گل هایش هم گفت: خدا را شکر من در هر دو مرحله گل زنی کردم. در مرحله مقدماتی مقابل بوتان گل دوم و در بازی با تایلند هم گل اول را به ثمر رساندم. بالاخره تجربه اول و دو گل آسیایی واقعا فکر کردن به آن هم حالم را خوب می کند مخصوصا گلی که در بازی مقابل تایلند به ثمر رساندم. واقعا تمرینات پیش فصل سختی را گذراندم و نتیجه زحمت های کل بچه های تیم بود گل هایی که زدم.

جعفری زاده درباره مصدومیتش در بازی با نماینده تایلند هم گفت: در بازی مقابل تایلند با برخوردی که دقیقه ۲۷ با بازیکن این تیم داشتم آسیب خیلی بدی از ناحیه کتف دیدم و تمام بازی را با درد بازی کردم و خدا را شکر که توانستم به تیم کمک کنم و ۸ دقیقه بعد از این اتفاق گلزنی هم کردم. هنوز هم وضعیت آسیبم مشخص نیست و باید برگردم ایران و ام آر آی بگیرم.

اصلا دوست ندارم حتی یک بازی لیگ را هم از دست بدهم

شهناز جعفری زاده در پایان هم گفت: تشکر می‌کنم از کل بچه های تیم، کادر فنی، کادر پزشکی و اجرایی و مجموعه خاتون که در کنار هم این مسیر سخت را پیمودیم.

در آخر از کل مردم ایران و مخصوصا مردم بم تشکر می‌کنیم که انرژی مثبت زیادی برایمان فرستادند و جویای احوالم بودند خصوصا بعد از آسیبی که دیدم.

انشاالله بتوانیم در ادامه مسیر چه در لیگ ایران و چه در مرحله بعد آسیایی درخشش خوبی داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:اینستاگرام

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا