روزنامه فوتبالز

شماره 1270 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1270 روزنامه فوتبالز منتشر شد ||

گزیده آنچه در شماره 1270 روزنامه فوتبالز می خوانید:

جهت خواندن مشروح کامل خبرها روی تیتر مربوطه کلیک کنید


شرایط چندان خوب و ایده آل نیست

شیر بیگی در واکنش به انتقادهای مطرح شده جهت اعزام تیم ملی ایران به مسابقات کافا؛ گفت: انتقاد همیشه است. تیم چه ببازد و چه عملکرد خوبی داشته باشد یکسری افراد همیشه هستند که بخواهند نقدی به تیم ملی داشته باشند. ولی دوست دارم از این دوستان منتقد بپرسم تیم ملی ایران در این چند سال اگر سالی یک بار در همین مسابقات کافا هم شرکت نمی‌کرد دقیقاً چه کاری باید انجام می‌داد؟


تمام هدف و تمرکز تیم صعود بود‌

جعفری زاده درباره گل هایش هم گفت: خدا را شکر من در هر دو مرحله گل زنی کردم. در مرحله مقدماتی مقابل بوتان گل دوم و در بازی با تایلند هم گل اول را به ثمر رساندم. بالاخره تجربه اول و دو گل آسیایی واقعا فکر کردن به آن هم حالم را خوب می کند مخصوصا گلی که در بازی مقابل تایلند به ثمر رساندم. واقعا تمرینات پیش فصل سختی را گذراندم و نتیجه زحمت های کل بچه های تیم بود گل هایی که زدم.


فراخوان باشگاه پرسپولیس برای استعدادیابی فوتبال زنان
تیم فوتبال بانوان پرسپولیس به منظور اعطای فرصت به بانوان علاقمند و فعال در رشته فوتبال نسبت به برگزاری تست استعدادیابی اقدام می‌کند.
استعدادیابی باشگاه پرسپولیس طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۴ و ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳) به ترتیب برای بازیکنان و هواداران تهرانی و شهرستانی از ساعت ۱۰ صبح انجام خواهد شد.
علاقمندان برای شرکت در این تست باید در زمان اعلامی با لباس و کفش ورزشی مناسب برای چمن مصنوعی و همچنین با بیمه ورزشی که از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی در دسترس است در محل زمین «کوه‌پای» واقع در بلوار سیمون بولیوار، انتهای مرادآباد (الوند) مراجعه نمایند.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا