فوتبال

دردسر‌های عظیم ليگ‌برتر فوتبال زنان

دردسر‌های عظیم ليگ‌برتر فوتبال زنان ||

هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان از فردا قرار است آغاز شود. لیگی که هنوز شروع نشده دو دیدار از پنج دیدار آن لغو شد تا فقط سه مسابقه از هفته اول برگزار شود.

به گزارش فوتبالز هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان قرار است از فردا آغاز شود. اما این لیگ هنوز شروع نشده با مشکلات زیادی مواجه است تا هفته اول این رقابت ها فقط با سه مسابقه برگزار شود.

قرار بود هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان با پنج دیدار آغاز شود. سپاهان و گل‌گهر در سیرجان، طاران البرز و تام اصفهان در کرج، ایستا کردستان و پالایش گاز ایلام در سنندج، خاتون بم و آوا تهران در بم و سلیمی بوشهر و ملوان انزلی هم در بوشهر به مصاف هم بروند اما دو دیدار آخر بنا به دلایلی لغو شد.

اولین مسابقه دیدار خاتون بم و آوا بود که قرار بود شنبه برگزار شود اما با درخواست هر دو باشگاه به تعویق افتاد. خاتونی‌ها که تازه از لیگ قهرمانان زنان آسیا بازگشته اند و آوا هم یک هفته ای بیشتر نیست که تشکیل شده و هر دو تیم نیاز به زمان بیشتری داشتند که سازمان لیگ با این درخواست موافقت کرده است.

دومین دیدار هم سلیمی بوشهر و ملوان بندر انزلی بود که لغو شد. ملوانی ها که بلیط پرواز به بوشهر را هم گرفته بودند دیروز با خبر شدند که دیدار این تیم مقابل نماینده بوشهر لغو شده است. این طور که مشخص است، بوشهری ها نتوانستند مدارک بازیکنان خود را در سامانه سازمان لیگ بارگذاری کنند تا عملا دیدار این تیم لغو شود. حالا خبر می‌رسد پرونده این بازی به کمیته انضباطی رفته و احتمالا این مسابقه سه بر صفر به سود ملوان انزلی شود. همچنین بوشهری ها اگر در یک دیدار دیگر حاضر نشوند از مسابقات لیگ برتر حذف خواهند شد.

باید دید مسابقاتی که آغازش با این حواشی است چه سرانجامی خواهد داشت.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:زهرا شکیبا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا