فوتبال

آماده باش آزمون به بازیکنان

آماده باش آزمون به بازیکنان ||

تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از مسابقات مقدماتی المپیک که آبان سال گذشته برگزار شد به جز دو‌ مسابقه در خرداد ماه با بلاروس دیگر فعالیتی نداشت و‌ تا الان در هیچ مسابقه ای به میدان نرفته است. حالا مریم آزمون خبر خوشی را برای بازیکنان تیم ملی دارد.

به گزارش فوتبالز روز گذشته لیگ برتر فوتبال زنان آغاز شد که مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان مهمان دیدار طاران البرز و تام اصفهان از بازی های هفته اول بود. مریم آزمون مدت هاست دغدغه بازی برای تیم ملی را دارد و حالا گویا این مشکل حل شده است.

آزمون در پایان مسابقه و در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در فیفادی آینده که آذر ماه است دو دیدار دوستانه با تیم ملی اردن پیش بینی کردیم و قرار است با تیم ملی این کشور بازی کنیم.

به این ترتیب تیم ملی فوتبال زنان پس از مدت ها قرار است در یک دیدار تدارکاتی به میدان برود. آخرین بار تیم ملی فوتبال زنان ایران خرداد ماه امسال در دو بازی دوستانه به مصاف بلاروس رفت که در هر دو مسابقه شکست خورد. پیش از این دو‌ مسابقه هم تیم ملی فوتبال زنان از آبان سال گذشته که در مرحله مقدماتی المپیک شرکت کرد دیگر مسابقه ای نداشت. کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان امیدوارند این بازی لغو نشود تا بتوانند خودشان را محک بزنند.

تیم ملی فوتبال زنان ایران امسال تورنمنت رسمی در پیش ندارد اما باید فدراسیون تیم ملی را آماده نگه دارد تا سال بعد و مسابقات مختلف بتواند افتخار آفرینی کند.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:فدراسیون فوتبال

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا