فوتبال

فوتبال زنان همیشه اسیر بی‌توجهی‌ها شده است

فوتبال زنان همیشه اسیر بی‌توجهی‌ها شده است ||

برگزاری لیگ هفدهم فوتبال زنان با مشکلات زیادی همراه است به شکلی که در هفته نخست دو بازی معوقه داشت همچنین پیش از شروع تیم پیکان از تیم داری در بخش زنان انصراف داد. طبق شنیده‌ها انصراف تیم پیکان در حالی رخ داده که این تیم با مهناز امیر شقاقی به عنوان سرمربی به توافق رسیده و حتی با چند بازیکن صحبت کرده و قول جذب داده بوده است اما به یکباره شب قبل از روز تصمیم‌گیری نهایی رسول خطیبی گوشی خود را خاموش کرده و دیگر پاسخی نداده است.

به گزارش فوتبالز حضور مستمر تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال زنان باعث موفقیت و پایداری این لیگ است که این مهم نیازمند وجود پشتیبانی‌های مالی و حضور باشگاه‌های فوتبال آقایان در بخش زنان است.

پروین فرهادی، بازیکن فوتبال درباره تیم‌داری باشگاه‌های فوتبال آقایان در لیگ برتر زنان می‌گوید: فوتبال زنان همیشه اسیر بی توجهی‌ها شده است. سالهاست که از حضور تیم‌های مطرح مانند سرخابی‌ها در لیگ زنان صحبت می‌شود ولی بازهم شاهد غیبت آنها در لیگ هستیم. از این گذشته باشگاه‌های بزرگ مانند ذوب آهن یک روزی می‌آیند و یکی روز خیلی راحت منحل می‌شوند و یک نفر سوال نمی‌کند چه اتفاقی رخ داده و این انحلال چه تبعاتی خواهد داشت. مجموع هزینه‌های یک تیم در حوزه زنان شاید به اندازه دستمزد یک بازیکن نیمکت نشین فوتبال مردان باشد ولی با این حال باز هم این بخش همچنان از هر سو مورد بی مهری قرار دارد.

شایان ذکر است حضور مستمر تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال زنان باعث موفقیت و پایداری این لیگ است که این مهم نیازمند وجود پشتیبانی‌های مالی است. زیرا بسیاری از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت حقوق بازیکنان و هزینه‌های جاری خود نیستند و حتی اگر در ابتدای لیگ حضور داشته باشند با گذشت چند هفته انصراف می‌دهند.

💻منبع:ایمنا 📸عکس:افرا‌ ورزش

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا