فوتسال

برای قهرمانی می‌جنگیم

برای قهرمانی می‌جنگیم ||

سرمربی تیم فوتسال سایپا در رابطه با لیگ فوتسال زنان و صدرنشینی می‌گوید:فکر می‌کنم که این فصل با همه فصل‌های دیگر متفاوت باشد.

به گزارش فوتبالز فاطمه شریف اظهار داشت :در یکی دو فصل اخیر تیم‌های لیگ یا همان سوپرلیگ سابق رقابت‌ها نزدیک‌تر بود ولی این فصل به نظر من باز خیلی نزدیک‌تر شده و نتایج واقعاً غیر قابل پیش‌بینی است.

مربی سایپا افزود: خدا را شکر ما در این چهار هفته نتایج خوبی گرفتیم البته بازی آبادان را فاکتور بگیریم چون من انتظار خودم برد بود ولی خب خوب نبودیم در آن بازی و از عملکرد بچه‌ها راضی نبودم انشالله در ادامه فصل بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

فاطمه شریف با اشاره به مهره های سایپا و دیگر تیم‌ها افزود: ما اگر بخواهیم روی کاغذ بنویسیم مهره‌های ما به همان اندازه مهره های تیم آبادان شاید حتی کمتر باشد، همچنین تیم ملی حفاری اهواز هم واقعاً تیم پر مهره‌ای است، همان ترکیب دو تیم مس رفسنجان و حفاری پارسال است. به نظر من حتی تیم رایزکو هم همینطور. الان دیگه مهره ها تعیین کننده نتیجه بازی نیستند و بیشتر انگیزه خودباوری بازیکنان است که میتوانند خودشان را اثبات کنند.

او در پایان گفت: امیدواریم که ما بتوانیم این روند را ادامه بدهیم . ما برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم که اتفاق خاصی نیفتد و بتوانیم به قهرمانی برسیم. تمام تلاشمان از روز اول که تیم را تشکیل دادیم این بوده که انشالله بتوانیم این تیم رو قهرمان کنیم.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:فاطمه شمس

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا