فوتبال

جدال مدعیان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان

جدال مدعیان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان ||

هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان فردا با پنج دیدار برگزار می شود. بر خلاف هفته گذشته که فقط سه مسابقه انجام شد، این هفته تمام تیم ها قرار است به میدان بروند تا لیگ برتر فوتبال زنان شکل و شمایل بهتری بگیرد.

به گزارش فوتبالز لیگ برتر فوتبال زنان فردا با انجام پنج مسابقه وارد هفته دوم خود می‌شود. دیدارهای این هفته در حالی برگزار می‌شود که هفته قبل از پنج دیدار ممکن دو دیدار لغو شد و حالا قرار است این هفته همه تیم‌ها به میدان بروند.

مهم ترین نکته هفته دوم بازگشت خاتون بم به لیگ است. خاتونی‌ها در هفته اول باید به مصاف آوا تهران می‌رفتند که آن مسابقه به دلیل درخواست دو باشگاه لغو شد و حالا مدافع عنوان قهرمانی باید در اولین دیدارش به مصاف تام در اصفهان برود. همچنین در هفته اول این رقابت ها نماینده بوشهر هم حضور نداشت که این هفته حاضر شده است و در ایلام به مصاف پالایش گاز می‌رود.

در این هفته، آوا در تهران میزبان ایستا کردستان است. گل‌گهر در اولین دیدار خانگی اش به مصاف طاران البرز می‌رود و ملوان هم در انزلی میزبان سپاهان است که می توان گفت حساس ترین دیدار این هفته است.

در هفته اول این رقابت‌ها سپاهان با یک گل گل‌گهر سیرجان را شکست داد. ایستا کردستان شش بر یک پالایش گاز ایلام را در هم کوبید و تام اصفهان هم با یک گل طاران البرز را از پیش رو برداشت.

برنامه دیدار های فردا:

ملوان انزلی- سپاهان اصفهان

گل‌گهر سیرجان- طاران البرز

تام اصفهان- خاتون بم

آوا تهران- ایستا کردستان

پالایش گاز ایلام- سلیمی بوشهر

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:زهرا شکیبا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا