فوتسال

گل‌هايم شانسی نيستند

گل‌هايم شانسی نيستند ||

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران و باشگاه سایپا می‌گوید: هدف این تیم از روز اول قهرمانی بوده است.

به گزارش فوتبالز فرزانه توسلی اظهار داشت: سعی کردیم بهترین نفرات را جذب کنیم و امیدوارم در پایان بتوانیم این قهرمانی را تقدیم مجموعه خوب سایپا کنیم.

توسلی درباره گل هایی که این فصل و فصول قبل زده افزود: از سال شاید ۹۰ یا حتی سالی که در نامینو بازی می‌کردم فکر می‌کنم شش تا هفت تا گل زده داشتم هشت تا پاس گل داشتم. با پیکان دوباره همین شد پارسال تو مس رفسنجان گل زدم. فکر می‌کنم در چندین دوره‌ای که لیگ برتر برگزار شده هر فصل توانستم گلزنی کنم تعدادش بالا پایین شده اما اصلاً شانسی نیست.

فرزانه توسلی درباره شرایط و اردوهای تیم ملی گفت: بازی دوستانه که نداریم عملاً بازی‌های داخل سالن آسیا هم که لغو شد. تیم ملی برای جام ملت‌ها انتخابی هم ندارد، تا جام ملت‌ها هیچ برنامه‌ای نداریم به جز چند تا اردو  واقعیتش ما خودمان هم نگرانیم . این تیم دو دوره قهرمان جام ملت‌ها شده این دوره به خاطر برگزاری جام جهانی خیلی حائز اهمیت است.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولین فدراسیون نگاه ویژه‌تری داشته باشند. ۲۰۱۸ آخرین تورنمنت مهمی بوده که تیم شرکت کرده،اگر واقعاً به دنبال قهرمانی هستند باید حمایت کنند. ما نیاز به بازی‌های دوستانه و اردوهای بیشتری داریم. الان در واقع هر ماه داریم اردو برگزار می‌کنیم اردوی دو سه روزه، برای تیمی که قرار هست در جام ملت‌ها به دنبال قهرمانی باشد کم هست. نیاز به بازی دوستانه با تیم های تراز اول دنیا داریم. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و انشالله بتوانیم دوباره این تیم را روی سکوی قهرمانی آسیا ببریم.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:فاطمه شمس

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا